4.1 C
București
miercuri, noiembrie 19, 2025

Agribusiness – FOTO Carrefour anunță că a adus în magazinele din România 20 tipuri noi de pâine de la producători locali – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, un avans de 3,2% față de 2023.

Organic (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimele 12 luni), Carrefour a înregistrat în România o creștere de 1,2%, România fiind singura piață europeană în care retailerul a raportat un rezultat pozitiv din perspectiva cifrei de afaceri.

Astfel, pe piața de origine, Carrefour a înregistrat o cifră de afaceri de 43,95 de miliarde de euro, în scădere cu 2,3% față de 2023 în termeni organici.

Retailerul francez Carrefour anunță că a extins în România gama  pâinilor de specialitate și a produselor de patiserie prin parteneriate cu trei branduri locale: PanFree, Natur`A și Petru.

Printre noile specialități disponibile pe rafturi se numără pâinea albă sau brună fără gluten, pâinea cu cartofi și maia, ciabatta cu măsline sau pâinea rustică cu semințe.

În total sunt 20 de tipuri noi de pâine de specialitate de la producători locali.

FOTO Carrefour anunță că a adus în magazinele din România 20 tipuri noi de pâine de la producători locali

Astfel, pe piața de origine, Carrefour a înregistrat o cifră de afaceri de 43,95 de miliarde de euro, în scădere cu 2,3% față de 2023 în termeni organici.

FOTO Carrefour anunță că a adus în magazinele din România 20 tipuri noi de pâine de la producători locali

Hipermarketurile au raportat cel mai mare declin în Franța (-4,2%), urmate de supermarketuri (-1,4%), în timp ce canalul de convenience a înregistrat un plus de 0,7% în termeni organici, arată Revista Progresiv.

Dacă ne raportăm la celelalte piețe europene în care Carrefour este activ, în Spania retailerul a înregistrat o scădere de 0,2% până la 11,71 de miliarde de euro, în Belgia declinul a fost de 1,6% pe același univers de magazine, în timp ce în Italia retailerul a raportat un minus de 2,6% până la 4,18 miliarde de euro, iar în Polonia retailerul francez a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 miliarde de euro, în scădere cu 3% față de 2023.

FOTO Carrefour anunță că a adus în magazinele din România 20 tipuri noi de pâine de la producători locali

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 94,55 de miliarde de euro, în creștere cu 9,9% pe univers comparabil de magazine, evoluția fiind susținută de regiunea America Latină unde retailerul a înregistrat vânzări de 24,54 de miliarde de euro, în creștere cu 38,1% față de anul anterior.

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători activi pe piața locală, ajungând pe locul al treilea în top odată cu preluarea magazinelor cora. La finalul anului trecut, Carrefour opera pe piața din România 456 de magazine, dintre care 57 de hipermarketuri, 193 de supermarketuri, 179 de magazine de conveniență și 27 de magazine de tip discount.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!