5 C
București
marți, decembrie 10, 2024

Analize și Trenduri – Meta reduce abonamentele la Facebook şi Instagram din Uniunea Europeană – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Meta a anunţat o reducere de 40% a preţului abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii platformelor sale de socialzare în Uniunea Europeană, în încercarea de a se conforma cerinţelor de reglementare din regiune, transmite CNBC.

Iniţial, Meta a lansat în octombrie 2023 un serviciu de abonament fără reclame, ca urmare a unei reglementări UE menite să limiteze practicile anti-concurenţiale ale companiilor de tehnologie.

Acest serviciu a apărut şi în urma unei amenzi de peste 400 milioane de dolari pentru încălcarea legislaţiei privind protecţia datelor în UE.

Meta a anunţat o reducere de 40% a preţului abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii platformelor sale de socialzare în Uniunea Europeană, în încercarea de a se conforma cerinţelor de reglementare din regiune, transmite CNBC.

Compania a confirmat marţi, într-un articol pe blog, că utilizatorii europeni vor putea, de asemenea, accesa gratuit Facebook şi Instagram dacă acceptă să vizualizeze reclame bazate pe un set minim de date personale, notează News.ro.

Iniţial, Meta a lansat în octombrie 2023 un serviciu de abonament fără reclame, ca urmare a unei reglementări UE menite să limiteze practicile anti-concurenţiale ale companiilor de tehnologie. Acest serviciu a apărut şi în urma unei amenzi de peste 400 milioane de dolari pentru încălcarea legislaţiei privind protecţia datelor în UE.

Potrivit Meta, preţul abonamentului lunar a scăzut de la 9,99 euro la 5,99 euro pentru utilizatorii desktop şi de la 12,99 euro la 7,99 euro pentru cei care accesează aplicaţiile prin iOS şi Android.

Utilizatorii care aleg opţiunea gratuită vor vizualiza reclame mai puţin relevante, bazate doar pe câteva puncte de date, cum ar fi vârsta, genul, locaţia şi interacţiunile cu reclamele.

Meta a întâmpinat provocări semnificative în lansarea serviciilor noi în UE, comparativ cu zonele mai puţin reglementate, precum SUA. În 2023, de exemplu, Meta a întârziat aproape jumătate de an lansarea aplicaţiei Threads în UE după ce aceasta a fost disponibilă în SUA vara trecută.

Pedro Pavón, director global de politici al Meta, a declarat că practica de a oferi reclame personalizate reprezintă „fundamentul unui internet modern, gratuit” şi permite oamenilor să se conecteze cu brandurile şi produsele cele mai relevante pentru ei într-un mod simplu şi non-intruziv.

„De aceea, mă aştept ca, chiar şi atunci când au de ales, cei mai mulţi oameni să aleagă serviciul nostru de reclame personalizate”, a adăugat Pavón într-o postare pe LinkedIn.

Editor : B.E.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.digi24.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!