24 C
București
miercuri, iulie 24, 2024

Analize și Trenduri – Traficul pe Valea Oltului se închide pe timpul zilei, începând de azi. Rutele ocolitoare anunțate de CNAIR – Sinteza

4 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Astfel, variantele propuse pentru autovehiculele cu Masa Totală Maxim Autorizată (MTMA) mai mare de 7,5 tone, aflate în tranzit, sunt următoarele: pentru relaţia Bucureşti - Veştem (Sibiu) şi retur, pe traseul Bucureşti - Ploieşti - DN1A - Braşov - DN 1 - Veştem - intersecţie cu DN 7; pentru relaţia Piteşti - Braşov şi retur, pe traseul Piteşti - DN73 - A3 - Râşnov - Braşov; pentru relaţia Bucureşti - A1 Simeria (precum şi zonele de vest, centru şi nord ale ţării) şi retur, pe traseul Bucureşti - A1 - Piteşti - DN7 - Râmnicu Vâlcea - DN67 - Târgu Jiu - DN66 - Simeria - Nod Rutier Simeria A1.

În acelaşi timp, au fost luate măsuri în aşa fel încât pe variantele recomandate şi propuse, în toată această perioadă, să nu fie instituite alte restricţii de circulaţie ce ar putea afecta fluenţa şi siguranţa circulaţiei, iar acolo unde există, acestea să fie ridicate în cel mai scurt timp posibil (aşa cum este cazul restricţiei de circulaţie instituite pentru reabilitarea podului situat pe DN1 km 194+400 în zona localităţii Vlădeni, unde circulaţia se desfăşoară semaforizat şi cu piloţi de trafic pe o singură bandă în dublu sens).

Circulaţia rutieră pe Valea Oltului se închide timp de o lună, pe timpul zilei, începând de luni, 8 iulie, pentru lucrări la autostrada Sibiu – Piteşti, a anunţat săptămâna trecută ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

Impunerea de restricţii de circulaţie pe Valea Oltului este singura soluţie pentru construcţia autostrăzii Sibiu – Piteşti, măsura fiind necesară atât pentru protecţia celor din trafic, cât şi pentru încadrarea în termenul prevăzut pentru finalizarea acesteia, a transmis vineri oficialul MTI, citat de Agerpres.

Măsura a fost criticată atât de organizaţiile mediului de afaceri cât şi de cele din industria turismului, care au susţinut că astfel de decizii trebuiau anunţate din timp şi executate în extrasezon pentru a minimiza impactul asupra traficului şi a turiştilor.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat vineri mai multe rute ocolitoare pe unde va fi redirecţionat traficul pe perioada închiderii circulaţiei pe DN7 Valea Oltului, pe sectorul cuprins între km 242+600 şi km 250+000.

Astfel, variantele propuse pentru autovehiculele cu Masa Totală Maxim Autorizată (MTMA) mai mare de 7,5 tone, aflate în tranzit, sunt următoarele: pentru relaţia Bucureşti – Veştem (Sibiu) şi retur, pe traseul Bucureşti – Ploieşti – DN1A – Braşov – DN 1 – Veştem – intersecţie cu DN 7; pentru relaţia Piteşti – Braşov şi retur, pe traseul Piteşti – DN73 – A3 – Râşnov – Braşov; pentru relaţia Bucureşti – A1 Simeria (precum şi zonele de vest, centru şi nord ale ţării) şi retur, pe traseul Bucureşti – A1 – Piteşti – DN7 – Râmnicu Vâlcea – DN67 – Târgu Jiu – DN66 – Simeria – Nod Rutier Simeria A1.

Totodată, pentru această relaţie sunt propuse şi următoarele variante alternative: Bucureşti – A1 – Piteşti – DN65 – DEx12 – Craiova – DN6 – Filiaşi – DN66 – Târgu Jiu – DN66 – Simeria – Nod Rutier Simeria A1; Bucureşti – A1 – Piteşti – DN65 – DEx12 – Craiova – DN6 – Dr. Tr. Severin – DN6 – Lugoj – A6 – Nod Rutier Lugoj A1; Bucureşti – DN6 – Alexandria – DN6 – Craiova – DN6 – Filiaşi – DN66 – Târgu Jiu – DN66 – Simeria – Nod Rutier Simeria A1; Bucureşti – DN6 – Alexandria – DN6 – Craiova – DN6 – Dr. Tr. Severin – DN6 – Lugoj – A6 – Nod Rutier Lugoj A1

Potrivit CNAIR, circulaţia vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea şi punctul de lucru de la km 242 + 600, precum şi între Sibiu/Boiţa şi punctul de lucru de la km 250+000, se va desfăşura pe DN7 conform reglementărilor legale în vigoare.

Astfel, pentru autovehiculele cu MTMA mai mică de 7,5 tone pot fi utilizate ca variante de ocolire drumurile naţionale şi judeţene din proximitatea sectorului închis circulaţiei pe DN7.

De asemenea, în intervalele orare 7:30 – 8:00 şi 16:30 -17:00, executantul lucrărilor va ridica temporar măsura de închidere a traficului, pentru a permite tranzitarea sectorului de drum de către riveranii care lucrează în localităţile din proximitatea acestuia. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariţiei oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanţilor la trafic sau a personalului implicat în desfăşurarea lucrărilor.

„Pe perioada instituirii închiderii circulaţiei pe sectorul de drum menţionat mai sus, va fi permisă circulaţia autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară precizate la art. 32 alin 2 lit. a) şi b) din OUG 195/2002, precum şi a autovehiculelor speciale de transport pacienţi. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariţiei oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanţilor la trafic sau a personalului implicat în desfăşurarea lucrărilor. Concomitent, au fost demarate acţiuni pentru permiterea accesului pe DN10, Buzău – Braşov, a autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată de până la 30 tone”, notează administratorul de drumuri.

În acelaşi timp, au fost luate măsuri în aşa fel încât pe variantele recomandate şi propuse, în toată această perioadă, să nu fie instituite alte restricţii de circulaţie ce ar putea afecta fluenţa şi siguranţa circulaţiei, iar acolo unde există, acestea să fie ridicate în cel mai scurt timp posibil (aşa cum este cazul restricţiei de circulaţie instituite pentru reabilitarea podului situat pe DN1 km 194+400 în zona localităţii Vlădeni, unde circulaţia se desfăşoară semaforizat şi cu piloţi de trafic pe o singură bandă în dublu sens).

Practic, lucrările de reparaţii curente la drumurile ce urmează să fie tranzitate ca variante alternative vor fi suspendate, singura excepţie fiind podul de la Vlădeni, pe DN1, între Braşov şi Făgăraş, unde, în decurs de două săptămâni, se vor finaliza lucrările pentru a se putea circula pe ambele căi. Lucrările la cea de-a doua cale vor fi suspendate până la redeschiderea totală a DN7.

„Rugăm participanţii la trafic să urmărească indicatoarele rutiere din această zonă şi să utilizeze şi variantele de traseu propuse pe următoarele relaţii: Făgăraş – DN1 – Şercaia – DN73A – Braşov şi retur, Făgăraş – DN1 – Şercaia – DN1S – Hoghiz – DN13 – Braşov şi retur”, a transmis CNAIR.

Circulaţia rutieră pe Valea Oltului va fi închisă, pe timpul zilei, între 8 iulie şi 9 august 2024, pe sectorul cuprins între km 242+600 şi km 250+000, pe DN7 Valea Oltului, între orele 6:00 – 20:00.

Autostrada Sibiu – Piteşti este deosebit de relevantă pentru desfăşurarea traficului pe Coridorul IV Pan European, deoarece asigură la nivel funcţional o traversare de la Vest la Est a teritoriului naţional. În acelaşi timp, este prima legătură cu reţeaua rutieră europeană care traversează Munţii Carpaţi, conectând Transilvania şi Muntenia printr-o reţea rutieră modernă care va asigura circulaţia în condiţii de siguranţă.

Editor : A.P.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.digi24.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!