Antreprenorii români își pot deschide cofetării sub brandul Dulcinella printr-un sistem de franciză lansat acum de lanțul de producție și distribuție de deserturi, care a precizat, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, principalele taxe pe care le percepe ca francizor.
Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, își propune deschiderea a 200 de unități alături de antreprenori parteneri, prin sistemul său de franciză. Până la finalul anului 2024, brandul are în vedere să deschidă două cofetării în franciză, la Brașov.
Modelul de francizare Dulcinella Romania are două direcții de funcționare:
- cedarea în franciză a locațiilor existente (business ready-made) și
- oferirea de francize „de la zero”.
Pentru preluarea unui business Dulcinella ready-made, investiția inițială se poate ridica la aproximativ 22.000 de euro, din care:
- taxa de franciză de 10.000 de euro,
- taxa de marketing 1.500 de euro,
- redevența lunară de 5% din vânzări,
- o garanție de 10.000 de euro pentru bunurile oferite în custodie.
Aici nu intră costurile de funcționare a locației, pe care fiecare antreprenor francizat trebuie să și le asigure separat.
„Antreprenorii care vor prelua în regim de franciză locațiile deja deschise vor beneficia de clientela, infrastructura și toate echipamentele existente și vor avea obligația renovării locației în următoarele 12 luni, conform noului branding al companiei” – a precizat compania, în comunicatul transmis StartupCafe.ro.
În cazul unei locații de la zero, investiția inițială se poate ridica la 70.000 – 120.00 de euro.
Dulcinella România spune însă că oferă „mecanisme de reducere a investiției inițiale, precum oferirea de echipamente în custodie”. „Astfel, investiția se poate diminua cu minim 20.000-30.000 euro, în funcție de suprafața locației”, afirmă francizorul.
„Purtăm discuții pentru deschiderea de noi cofetării-patiserii în București, Brașov, Brăila, Constanța. Pentru 2025 estimăm deschiderea a 7 – 10 locații în franciză. Există deja un mare interes pentru franciza Dulcinella România, iar pentru noi acest lucru este esențial, pentru că ne dorim ca produsele noastre să ajungă la cât mai multă lume, peste tot în țară și în afara României”, a explicat Sergiu Diaconu (foto-centru), reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella România.
Francizarea Dulcinella România se înscrie în strategia lanțului de cofetărie-patiserie de a deveni lider de piață până în 2029, prin dezvoltarea rețelei, dar și prin deschiderea unei noi fabrici de 7.000 mp, la Cernica, lângă București.
Rețeaua de cofetării Dulcinella a fost lansată în anul 2005, la Chișinău, de antreprenorii moldoveni Cătălina și Nicolae Pojoga. Din anul 2021, ei au extins business-ul și în România, cu o fabrică la Târgu Neamț și mai multe cofetării.
Din anul 2023, fondul de investiții Cornelius H Group LTD a cumpărat business-ul Dulcinella din România, dar nu și pe cel din Republica Moldova, care a rămas, în continuare, în proprietatea fondatorilor.
Fondul de investiții Cornelius H Group LTD a fost lansat în Marea Britanie, de către omul de afaceri de origine basarabeană Ion Mereacre (foto-dreapta) alături de paratnerul său, Ion Bouaru (foto-stânga), origiar din România. Noii proprietari au investit circa 2,5 milioane de euro în Dulcinella România. Rețeaua a ajuns la 18 cofetării-patiserii în România, fiind prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.
„Știm că în România sunt foarte mulți tineri antreprenori care vor să-și deschidă un business, iar noi le oferim ocazia de a construi pe o bază deja existentă, de a investi într-un brand deja cunoscut, care creează și comercializează produse din ingrediente naturale. În plus, toate noile cofetării-patiserii vor fi dezvoltate conform noului concept, retro-modern și instagramabil, care reflectă strategia noastră pentru România și este deja prezent în cea mai recent deschisă cofetărie-patiserie, în centrul Bucureștiului”, a declarat Ion Bouaru, cofondator Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella Romania.
„Ce e special la Dulcinella România e că 99% din produsele noastre sunt unice pe piață, pentru că noi le dezvoltăm și le producem singuri, ținem cont constant de feedback-ul și preferințele clienților, de dorințele lor în materie de dulce și sărat. Avem și câteva produse românești care se găsesc și la alți producători, precum savarină, amandină, diplomat, din respect pentru piața pe care ne aflăm, dar restul produselor sunt create și semnate doar de noi, acesta fiind unul din avantajele de baza a francizei noastre, produsul unic pe piață”, a susținut și Ion Mereacre, celălalt cofondator al Cornelius H Group LTD.
Managementul Dulcinella estimează pentru anul 2024 o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025, la 6,5 milioane de euro (creștere țintită de 30%), ca urmare a dezvoltării businessului în România, dar și la nivel internațional.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.startupcafe.ro).