17.8 C
București
duminică, octombrie 6, 2024

HoReCa – Amsterdam încearcă o nouă abordare pentru a descuraja turiștii care se îmbată. Din „Stay Away” în „Renew Your View” – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Orașul a încercat cu disperare să se debaraseze de imaginea de „capitală a petrecerilor”, dar fără prea mult succes. După ce campania din 2023 prin care îi îndemna pe turiștii britanici bețivi să „stea departe” a eșuat...

Orașul menține mesajul până în 2024 – și îl extinde la bărbații cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani din țările UE, precum și din propria țară.

Amsterdam își îndulcește mesajul „stay away” adresat turiștilor, dar dorește în continuare să descurajeze vizitatorii scandalagii. Orașul a încercat cu disperare să se debaraseze de imaginea de „capitală a petrecerilor”, dar fără prea mult succes. După ce campania din 2023 prin care îi îndemna pe turiștii britanici bețivi să „stea departe” a eșuat, orașul încearcă o abordare mai blândă, transmite Euronews.

În speranța de a atrage „un tip diferit de vizitator”, potrivit unui comunicat de presă al autorității locale, noua campanie „Renew Your View” încurajează turiștii să vadă orașul prin ochii unui localnic, scrie G4Media.ro.

Țintindu-i pe cei care „caută senzații și distracții vulgare” în Cartierul Roșu și în „cafenelele” din oraș, campania promovează o altă latură a orașului, lipsită de comportamente transgresive și de petreceri zgomotoase ale burlacilor.

Campania va debuta la începutul anului viitor și se va desfășura până la sfârșitul anului 2025.

Faceți cunoștință cu adevărații locuitori din Amsterdam

Zugrăvind orașul ca pe un loc pentru „idei, inițiative și inspirație”, campania „Renew Your View” din Amsterdam prezintă bicicletele cu flori, cultura LGBTQ+ și viața ecologică.

Campania subliniază diversitatea oamenilor și a punctelor de vedere din oraș, spunând: „Amsterdam te face să vezi… cum poți fi doar tu, lăsând loc și celorlalți”.

Dar dacă a fi tu înseamnă să bei zece beri, să te droghezi și să te plimbi prin Cartierul Roșu, tot nu ești bine-venit.

Campania Stay Away s-a extins și în alte țări europene

Campania Stay Away din Amsterdam, care a țintit inițial tinerii britanici, a fost lansată în luna martie a acestui an.

Orașul menține mesajul până în 2024 – și îl extinde la bărbații cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani din țările UE, precum și din propria țară.

De la lansarea sa, campania a fost cuplată cu măsuri de reducere a comportamentului deranjant în centrul orașului. Printre acestea se numără interzicerea fumatului de iarbă și închiderea mai devreme a restaurantelor din Cartierul Roșu – reguli pe care autoritatea locală intenționează să le clarifice în mesajele sale permanente.

De asemenea, aceasta avertizează că un weekend fără reguli în oraș vă poate aduce o amendă și un cazier judiciar.

Până în prezent nu a descurajat în mod semnificativ turiștii, dar a schimbat oarecum imaginea orașului și i-a făcut pe vizitatori să fie mai conștienți de reguli, a declarat primarul Femke Halsema într-o scrisoare adresată consiliului municipal.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!