12.8 C
București
sâmbătă, mai 18, 2024

HoReCa – Campanie Summer Crunch la Burger King – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Noile produse Summer Crunch – burger, wrap și salată – se găsesc în toate restaurantele Burger King din țară în perioada 30 iunie – 30 septembrie.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile.

Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.

Publicis Groupe România semnează primul concept regional de comunicare pentru Burger King în Europa Centrală și de Est, odată cu lansarea campaniei de vară Summer Crunch. Astfel, vara aceasta, consumatorii sunt așteptați la Burger King România să încerce noile produse în ediție limitată: Crunch Burger, Crunch Wrap, Crunch Salad. Pentru fiecare dintre cele trei produse, clienții pot alege variantele de pui, vită sau Plant-Based. Alături de România, conceptul Summer Crunch este disponibil în Polonia, Cehia, Slovacia și Bulgaria.

Noile produse Summer Crunch – burger, wrap și salată – se găsesc în toate restaurantele Burger King din țară în perioada 30 iunie – 30 septembrie. Acestea sunt disponibile în trei variante: cu vită, pui sau Plant-Based. Alături de gustul unic de grătar Burger King, ceapa proaspătă, castravetele fresh sau baconul crocant, transformă această vară într-o experiență crunchy de neratat.

„Lansăm vara aceasta trei produse preparate din ingrediente fresh și crocante: Crunch Burger, Crunch Wrap, Crunch Salad. Pe lângă gustul inconfundabil Burger King și calitatea produselor cu care ne-am obișnuit clienții, ne-am dorit să venim cu ceva în plus, mai ales că de data aceasta vorbim de o campanie regională. Am lucrat alături de grupul Publicis, care a avut o abordare creativă inedită și care s-a aliniat perfect cu viziunea noastră. Hear the Crunch, ideea din spatele campaniei, vorbește despre cum sunetele pot adăuga un plus de savoare unei mese deja delicioase”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi Burger King România lansează o gamă de produse în ediție limitată sub umbrela Summer Crunch

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!