11 C
București
vineri, februarie 23, 2024

HoReCa – De 1 Decembrie, Tazz confirmă pofta românilor de preparate tradiționale românești – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

1 decembrie vine la pachet cu pofta de preparate tradiționale românești pentru 84% dintre participanții la studiu.

Conform studiului, printre poftele românilor de 1 decembrie se regăsesc și alte preparate din bucătăria românească, de la mămăligă, ciorbe, răcitură și până la șorici, piftie sau tocane.

Conform datelor extrase din aplicația Tazz, printre cele mai comandate preparate de 1 decembrie 2022 în București, Cluj, Brașov, Iași și Timișoara s-au numărat micii cu pâine și muștar, salata de boeuf, tochitura de porc și cartofii prăjiți.

Cu ocazia Zilei Naționale a României, Tazz a lansat studiul Poftele românilor, o analiză complexă care deschide universul poftelor românești și explorează teritoriul poftelor, în funcție de sezon.

De la poftele constante care apar odată cu momentele de Sărbătoare și până la emoțiile generate de pofte, studiul urmărește toate modurile în care pofta influențează stilul de viață al românilor.

„Tazz știe cu poftele și vrea să scoată în evidență impactul lor în viața de zi cu zi a românilor. Studiul Poftele românilor adresează toate aceste zone, dar prin el am descoperit și multe alte noutăți despre comandatul de mâncare, în funcție de pofte. Ne bucurăm să îl lansăm într-un moment important pentru români și să începem să comunicăm datele care alcătuiesc patrimoniul gastronomic al poftelor românești”, a declarat Cristina Sauciuc, Head of Brand al companiei Tazz.

Pentru români, mâncarea este o activitate socială importantă, iar poftele alimentare sunt frecvente și influențează bugetul personal. Românii asociază pofta cu emoții pozitive: peste jumătate din participanții la studiu consideră că pofta apare în situații fericite de viață și este un moment de răsfăț ocazional.

1 decembrie vine la pachet cu pofta de preparate tradiționale românești pentru 84% dintre participanții la studiu. Mâncarea de fasole este cea mai mare poftă de Ziua Națională, pentru 24% de români. Sarmalele completează topul poftelor cu 15 procente, urmate de tradiționalii mici poftiți de 12% dintre participanții la studiu.

Conform studiului, printre poftele românilor de 1 decembrie se regăsesc și alte preparate din bucătăria românească, de la mămăligă, ciorbe, răcitură și până la șorici, piftie sau tocane.

Chiar și în cele mai tradiționale contexte, românii sunt deschiși să comande mâncare direct la ușa casei. Datele extrase din studiu arată că ziua de 1 Decembrie și Revelionul sunt sărbătorile de iarnă în care se comandă cel mai mult.

Conform datelor extrase din aplicația Tazz, printre cele mai comandate preparate de 1 decembrie 2022 în București, Cluj, Brașov, Iași și Timișoara s-au numărat micii cu pâine și muștar, salata de boeuf, tochitura de porc și cartofii prăjiți.

Datele extrase din platforma Tazz arată că anul trecut, la nivel de orașe, cele mai comandate preparate de 1 decembrie au fost:
• Micii cu pâine și muștar în București, urmați de cartofi prăjiți și ciorba de burtă;
• Gogoșile de casă, salata de boeuf și iahnia de fasole cu cârnați în Timișoara;
• Cartofii prăjiți, ciorba de fasole și mini papanașii cu smântână în Cluj;
• Micii cu pâine și muștar, cașcavalul pane și tochitura de porc în Brașov;
• Supa de pui cu tăiței, micii și cartofii prăjiți în Iași.

La categoria supermarket, cele mai comandate produse în București, Cluj, Brașov și Iași au fost bananele, în timp ce în Timișoara apa a fost pe primul loc. În Iași, topul la această categorie a fost completat de apa minerală și mango.

Studiul Poftelor românilor a fost dezvoltat de Tazz alături de Cult Research pe baza unui chestionar completat de un eșantion de 406 persoane cu vârsta între 18 – 50 de ani, din mediul urban mare și mapează universul poftelor românești.

 

 

 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!