Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au închis pentru cinci luni Nord Airport Hotel din Otopeni, iar reprezentanții unității au primit o amendă de 50.000 de lei. Echipele de control au găsit mai multe nereguli, printre care șoareci morți la subsol, saltele murdare, mizerie la echipamentele de joacă de pe terase, nu erau întocmite fișe de cazare pentru turiști, lipseau tarifele practicate pentru fiecare cameră, iar hotelul nu are autorizații.
Reprezentanții ANPC au anunțat că a fost făcut un control la operatorul Nord Airport Hotel, situat pe Calea Bucureștilor 202b, din orașul Otopeni, care desfășoară activități hoteliere și alte facilități de cazare, arată news.ro.
Evenimente
30 septembrie – Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură – Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie – Eveniment Profit Energy.forum – Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
31 octombrie – Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: ARB, BCR, BRD, Garanti
5 noiembrie – Gala Profit – Povești cu Profit… Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Echipele de control au găsite deficiențe majore.
Astfel, unitatea nu avea autorizațiile și avizele necesare emise de Ministerul Turismului, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA), Direcția de Sănătate Publică (DSP), Primăria orașului Otopeni și Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU), nu era igienă în camerele de cazare – saltelele fiind pătate și deteriorate și nu erau protecții adecvate pentru saltele și perne, arată sursa citată.
De asemenea, s-a constatat lipsa mapelor informative pentru turiști în camerele de hotel, necesare pentru informarea corectă asupra serviciilor prestate, lipseau plasele împotriva insectelor la ferestre, iar în toate băile din unitate, produsele cosmetice disponibile nu aveau traducerea în limba română a elementelor de informare și avertizare, motiv pentru care a fost dispusă retragerea acestora din toate camerele.
Comisarii ANPC au mai constatat că la recepție nu erau întocmite fișe de cazare pentru turiști, iar informațiile referitoare la tarifele practicate pentru fiecare tip de cameră lipseau.
Totodată, în hotel erau cazate persoane străine fără formalități de cazare întocmite, iar reprezentantul societății a comunicat echipei de control că nu există persoane cazate, contrar celor constatate, este arătat.
Echipele de control au găsit subsolul hotelului într-o stare insalubră, fiind găsite rozătoare decedate și în stare de putrefacție. De asemenea, nu au fost prezentate procese verbale de deratizare și dezinsecție, iar spațiul era plin de obiecte vechi depozitate haotic.
Comisarii ANPC au mai descoperit că echipamentul de joacă de pe terasa de la parter era neigienizat, prezentând pete de rugină, pânze de păianjen.
ANPC a dispus oprirea temporară a activității Nord Airport Hotel pentru o perioadă de cinci luni și a aplicat o amendă în valoare de 50.000 lei.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).