17.2 C
București
luni, mai 29, 2023

HoReCa – FOTO Cumpărătorul surpriză al hotelului K+K Elisabeta: Investim 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului. Îl vom relansa sub brandul Peakture. O să ridicăm un pic prețurile după renovare – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

ULTIMA ORĂ Eurohold: Vom da în judecată ASF și vom cere despăgubiri de 500 milioane de euro în urma retragerii licenței Euroins.

FOTO Cumpărătorul surpriză al hotelului K+K Elisabeta: Investim 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului.

Pentru anul acesta, compania se așteaptă ca hotelul să înregistreze venituri de 1,5 milioane de euro și un profit net de 200.000 de euro.

Compania Balvanyos Resort, care a achiziționat hotelul de patru stele K+K Elisabeta din Capitală de la conglomeratul indian InterGlobe, cum a anunțat Profit.ro, va relansa unitatea sub brandul Peakture, gândit ca o rețea de mai multe hoteluri boutique.

Pentru anul acesta, compania se așteaptă ca hotelul să înregistreze venituri de 1,5 milioane de euro și un profit net de 200.000 de euro.

„Suntem în curs de modernizare. În 2-3 luni va fi gata. Investim cam 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului. El era funcțional, dar noi facem o investiție mai mult în design. Niște upgrade-uri la servicii, redecorăm și camerele, am schimbat mobilierul din recepție.

Hotelul e și acum deschis pentru că am avut foarte multe rezervări. Avem un grad de ocupare de 90%, n-am putut să anulăm rezervările”, spune, pentru Profit.ro, Lorand Szarvadi, proprietarul Balvanyos Resort și fondatorul lanțului de magazine DOMO, pe care l-a vândut în 2007.

FOTO Cumpărătorul surpriză al hotelului K+K Elisabeta: Investim 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului. Îl vom relansa sub brandul Peakture. O să ridicăm un pic prețurile după renovare

Pentru restul anului, Lorand Szarvadi estimează că hotelul va avea în medie un grad de ocupare de 80-85%.

„O să ridicăm un pic prețurile, peste nivelul de 100 de euro, ca să facem profit. Suntem foarte decenți la preț și probabil de aceea avem grad de ocupare de 90%. Dar până nu terminăm renovarea, nu ridicăm prețurile”, spune acesta.

Hotelul Peakture (fostul K+K Elisabeta), construit în zona Piața Rosetti din București, are 67 de camere și este clasificat la patru stele.

FOTO Cumpărătorul surpriză al hotelului K+K Elisabeta: Investim 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului. Îl vom relansa sub brandul Peakture. O să ridicăm un pic prețurile după renovare

„Se adresează în principal turiștilor străini, care sunt acum majoritari, dar și oamenilor de afaceri. Acum, 70% sunt turiști străini. Este uimitor de mare creșterea numărului de turiști străini în București în aceste luni. Capitala atrage din ce în ce mai mulți turiști și tocmai ăsta a fost unul dintre motivele pentru care am luat decizia să intrăm pe piața bucureșteană.

Eu aș estima că de la milion de turiști străini în 2019, anul ăsta Bucureștiul va termina anul cu 2 milioane de turiști străini. Însă e foarte puțin pe lângă cei 10 milioane de turiști în Budapesta sau 30 de milioane în Barcelona, dar de la un milion e o dublare”, precizează antreprenorul.

FOTO Cumpărătorul surpriză al hotelului K+K Elisabeta: Investim 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului. Îl vom relansa sub brandul Peakture. O să ridicăm un pic prețurile după renovare

Lorand Szarvadi are planuri de a continua cu investițiile în hoteluri, însă în funcție de oportunitățile din piață.

„Dacă apar oportunități, s-ar putea să mai deschidem un hotel la 2 ani. Brandul Peakture e făcut să fie o rețea de multi-hoteluri, de până în 60-70 de camere. Dacă sunt oferte bune, suntem deschiși. Dar deocamdată nu pentru anul ăsta, la anul poate.

Noi suntem în curs de dezvoltare a unei extensii la Balvanyos Resort, care se va numi tot Peakture, o investiție de 10 milioane de euro. Deci am dezvoltat o variantă urbană și una montană pentru acest concept și brand. În august vom deschide un hotel de 50 de locuri care va fi destinat familiilor cu copii și se va numi Peakture, dar va fi un pic altfel decât varianta urbană, mai mult leisure. Va avea 50 de camere și un spa de 2.000 de mp”, spune Lorand Szarvadi.

În București, pe lângă hotelul recent achiziționat, Lorand Szarvadi și soția sa, Zsuzsanna, mai dețin și restaurantele Gastrolab și Fork Ana Tower și magazinele de vinuri Indivino.

FOTO Cumpărătorul surpriză al hotelului K+K Elisabeta: Investim 200-300.000 de euro în modernizarea hotelului. Îl vom relansa sub brandul Peakture. O să ridicăm un pic prețurile după renovare

În vara anului trecut, Profit.ro a anunțat că InterGlobe, conglomerat indian cu operațiuni în aviație, ospitalitate și travel în 16 țări și cu circa 25.000 de angajați, vrea să vândă hotelul pe care îl deține în centrul Bucureștiului, K+K Elisabeta.

InterGlobe a achiziționat hotelul în 2019 de la banca americană Goldman Sachs, una dintre cele mai mari bănci de investiții din lume, tranzacția fiind anunțată atunci în exclusivitate de Profit.ro.

În 2021, unitatea hotelieră a avut afaceri de 1,7 milioane de lei, de la 946.000 de lei în 2020, cel mai mic rulaj înregistrat în ultimii 15 ani. Înainte de pandemie, în 2019, an în care a fost și achiziționat de către InterGlobe, hotelul raporta cea mai mare cifră de afaceri din ultimul deceniu, de 7,4 milioane de lei.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!