16 C
București
joi, mai 23, 2024

Agribusiness – Cum vrea una dintre cele mai mari afaceri construite de un român să devină o mare putere în Europa. Aceasta tocmai a făcut o investiţie de 35 de milioane de euro – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

35 de milioane de euro din fonduri proprii a investit producătorul de carne de pui Transavia în cel mai mare proiect de energie regenerabilă din industria alimentară din România. În urma acestei investiţii, compania îşi va asigura în totalitate energia din surse proprii. Planurile de viitor sunt la fel de ambiţioase: în 3-4 ani, capacitatea

35 de milioane de euro din fonduri proprii a investit producătorul de carne de pui Transavia în cel mai mare proiect de energie regenerabilă din industria alimentară din România. În urma acestei investiţii, compania îşi va asigura în totalitate energia din surse proprii. Planurile de viitor sunt la fel de ambiţioase: în 3-4 ani, capacitatea de producţie ar urma să ajungă la un nou nivel record pentru sud-estul Europei. Cum? Prin investiţii masive în extinderea şi eficientizarea operaţiunilor şi prin achiziţii de noi jucători din piaţă, declară Ioan Popa, preşedintele şi fondatorul Transavia.

De la bob la furculiţă” este strategia pe care a fost construită Transavia, liderul pieţei locale de carne de pui, una dintre cele mai mari afaceri de familie, care deţine şi produce brandul de carne de pui Fragedo şi semipreparate pe bază de pui Papane. Concret, controlează tot lanţul de producţie şi aprovizionare, de la cultivarea furajelor cu care sunt hrănite păsările, întreg procesul de producţie şi până la forma finală în care ajung produsele pe raft. Acum, compania devine şi independentă energetic.

În 2023 compania încheie implementarea celui mai mare proiect de energie regenerabilă din industria alimentară din România. Început în 2022,  proiectul a însemnat darea în folosinţă a unei staţii de cogenerare de înaltă eficienţă electrică şi termică şi instalarea, în toate punctele de lucru Transavia, a circa 30 de hectare de panouri fotovoltaice. Această investiţie în energie verde va asigura până la 100% din energia electrică necesară proceselor de producţie şi va susţine şi eliminarea anuală a 18 milioane kg CO2, echivalentul plantării anuale a unei păduri de 900 de hectare (841.000 de copaci / an). „Pe lângă această investiţie masivă de 35 de milioane de euro din fonduri proprii, anul acesta avem şi alte investiţii majore orientate către o nouă linie de procesare de ultimă generaţie, complet automatizată, care ne va permite dublarea capacităţii de procesare a cărnii de pui în produse elaborate, către construcţia de hale noi pentru creşterea puilor şi construcţia unei noi baze de depozitare cereale. Totodată, am pus accent pe sustenabilitate dezvoltând o nouă staţie performantă de făinuri proteice care contribuie la circularitatea sub-produselor rezultate în urma proceselor noastre tehnologice”, afirmă Ioan Popa, preşedinte şi fondator Transavia. Tot el spune că şi anul acesta a mizat pe investiţii strategice care întăresc poziţia companiei la nivel regional, precum cea în energie regenerabilă, în modernizări, retehnologizări şi creşterea capacităţi de producţie, dar şi în ceea ce priveşte sustenabilitatea.

Despre evoluţia din acest an a companiei, antreprenorul spune că „ne-am adaptat volatilităţii şi situaţiei macroeconomice având o abordare prudent-optimistă. Am continuat să oferim consumatorilor produse sigure. Am investit  strategic şi ne-am axat, prin politica noastră ZERO Pierderi, pe eficienţa operaţională şi gestionarea cu atenţie a costurilor, de la bob la furculiţă”. Pe de altă parte, punctează Ioan Popa, fluctuaţiile semnificative ale contextului general şi modificarea cadrului fiscal recent complică însă evaluarea multor factori care pot avea impact asupra indicatorilor de performanţă ai Transavia. „Cu toate acestea, suntem hotărâţi să continuăm să monitorizăm cu atenţie costurile şi veniturile noastre astfel încât să putem optimiza profitabilitatea. Scopul nostru este de a menţine o creştere sănătoasă a afacerii şi un profit constant şi sustenabil în ciuda acestor provocări în curs de desfăşurare”, punctează Ioan Popa.



CITITI AICI MATERIALUL INTEGRAL

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businessmagazin.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!