13.4 C
București
luni, septembrie 16, 2024

Agribusiness – Maison Dadoo: Încă se mai fac jocurile la flori. Dacă înainte… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Romgaz le plătește aproape 70 milioane spaniolilor de la Duro Felguera pentru finalizarea noii centrale de la Iernut, întârziată cu 3 ani.

Subscrieri de peste 200 milioane euro în oferta de titluri de stat pentru populație.

„Anul 2022 a fost cel mai bun an pentru industrie, dat fiind și contextul pandemiei care cumva a concentrat poate 2 ani de evenimente într-un singur an.

Oamenii s-au mai educat în ceea ce privește investiția în achiziția de flori, spune, la PROFIT NEWS TV, Alexandru Dadoo, fondator al atelierului de creație florală din București Maison Dadoo. Aceștia au început să înțeleagă că achiziția de flori nu este o cheltuială, ci o investiție, pentru că aduce bucurie, continuă el.

„Anul 2022 a fost cel mai bun an pentru industrie, dat fiind și contextul pandemiei care cumva a concentrat poate 2 ani de evenimente într-un singur an. Într-adevăr, mai sunt evenimente care nu s-au organizat din anii trecuți și care au fost amânate pentru 2023. Sperăm să fie un an la fel de bun ca 2022.

Pe de altă parte, consumatorul s-a educat, oamenii au înțeles că e nevoie cumva de aceste detalii. În trecut, accentul pe partea de aranjamente florale sau de detalii la un event nu era atât de vastă cum este astăzi. Acum, orice client își dorește să aducă plus valoare evenimentului și să acorde o anumită atenție detaliilor. S-au creat niște nevoie de care astăzi consumatorii nu se mai lipsesc”, spune acesta.

Alexandru Dadoo observă și o consolidare a pieței de flori, însă departe de a fi numită o piață matură.

„În ultimii 3-5 ani a început această consolidare și cred că încă nu am atins o dezvoltare matură. Încă cumva se mai fac jocurile. Avem florării care sunt de peste 20 de ani în oraș, dar și unele noi, care la scurt timp se închid. E nevoie de o consolidare mai bună, de o încredere mai mare față de piață, față de clienți și contează foarte mult marketingul și cei care inovează”, precizează fondatorul Maison Dadoo.

Inflația se resimte și la nivelul pieței de flori, prețul unui buchet majorându-se cu până la 40%.

„Dacă în anii trecuți luai cu câteva sute de lei 4-5 buchete, astăzi, din păcate, mai poți lua doar 2 buchete care să arate și bine. Clar prețul a crescut datorită inflației, scumpirilor de carburanți și a transportului, pentru că România în general importă foarte mult. Achizițiile de pe piața locală sunt destul de reduse. La noi circa 98% din flori sunt importate. Oricât ne-am dori să colaborăm și pe plan local, calitatea nu este aceeași ca la florile de import. Din Olanda aducem cele mai multe flori”, afirmă fondatorul.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!