10 C
București
duminică, aprilie 21, 2024

Agribusiness – TRANSAVIA – partener principal al emisiunii Agrostrategia de pe TVR 1 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Grupul Agrointeligența, coproducător al emisiunii Agrostrategia de pe TVR 1, anunță astăzi, joi – 22 februarie, demararea unui parteneriat extins cu TRANSAVIA, liderul pieței locale de carne de pui, pentru susținerea sectorului agroalimentar românesc.

Cu capital 100% românesc, compania este inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat 100% vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întregul lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță.

În cei aproape 33 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a businessului și de predictibilitate pentru viitor.

Grupul Agrointeligența, coproducător al emisiunii Agrostrategia de pe TVR 1, anunță astăzi, joi – 22 februarie, demararea unui parteneriat extins cu TRANSAVIA, liderul pieței locale de carne de pui, pentru susținerea sectorului agroalimentar românesc.

”Emisiunea Agrostrategia a reușit să construiască, în cei aproape doi ani de existență, punți trainice de comunicare între producătorii agroalimentari și consumatorii români. Am sprijinit necondiționat interesele legitime ale fermierilor și procesatorilor și discutat, deschis, despre soluțiile pentru rezolvarea problemelor din agricultură și din industria alimentară. Parteneriatul cu TRANSAVIA înseamnă că vom realiza o comunicare și mai eficientă către consumatorul român”, a spus Vlad Macovei, fondatorul Grupului Agrointeligența și realizatorul emisiunii Agrostrategia.

„Suntem onorați să susținem emisiunea Agrostrategia, o sursă de informare și inspirație pentru fermierii și consumatorii români. Prin această asociere, ne dorim să promovăm valorile și viziunea noastră comună pentru un sector agri-food românesc competitiv și sustenabil, care să ofere produse de calitate consumatorilor români, dar și din alte țări”, au declarat reprezentanții TRANSAVIA.

Emisiunea Agrostrategia este un proiect media realizat în colaborare de Agrointeligența și TVR, are patru ediții săptămânale, de luni până joi, de la orele 10.00, pe TVR 1. Grupul Agrointeligența este liderul presei agricole din România, după audiența măsurată oficial de Studiul de Audiență și Trafic Internet, realizat de BRAT. Mai multe detalii, .

Citiți și:

Compania TRANSAVIA devine partener principal al emisiunii Agrostrategia

Cu capital 100% românesc, compania TRANSAVIA este inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România

TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandul de  și  . Cu capital 100% românesc, compania este inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat 100% vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întregul lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță.

Este singurul producător din țară care oferă produse din carne de pui provenită exclusiv de la puii crescuți în fermele deținute. În cei aproape 33 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a businessului și de predictibilitate pentru viitor.

TRANSAVIA are în prezent aproape 2.400 de lucrători, fiind unul dintre cei mai mari angajatori români

Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent aproape 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 31 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație. și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produce anual peste 100.000 de tone de carne de pui.

Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiilor merge către export, în mai multe state europene și pe alte continente. Fragedo , brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) a primit dreptul de a purta pe spotul TV sigiliu ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate. TRANSAVIA publică  din 2019 și este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

TRANSAVIA are cea mai mare investiție în energie verde din România, a cărei alimentare poate asigura 100% energia necesară proceselor tehnologice din surse proprii, regenerabile.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (agrointel.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!