19.6 C
București
marți, aprilie 29, 2025

Analize și Trenduri – Două oferte pentru cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8. Cine sunt constructorii și care este valoarea contractului – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: General

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) anunţă că a primit miercuri două oferte pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 B Grinţieş-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8.

Lotul 2 B are o lungime de 31,5 kilometri, o durată de realizare de 54 de luni, din care 14 luni pentru etapa de proiectare şi 40 de luni pentru execuţie, iar valoarea estimată a contractului este de 6,9 miliarde lei (fără TVA), finanţarea fiind asigurată prin fonduri europene, Programul Transport 2021-2027 şi din fonduri de la Bugetul de Stat.

Lotul 2 B care se desfăşoară în judeţul Neamţ include un nod rutier lângă Tulgheş (UAT Grinţieş), conexiune cu lotul 2 A şi o descărcare provizorie la Est, conexiune cu lotul 2 C (Pipirig-Vânători Neamţ/Leghin) pentru a asigura funcţionalitatea independentă...

Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) anunţă că a primit miercuri două oferte pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 B Grinţieş-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8. Valoarea estimată a contractului este de 6,9 miliarde lei (fără TVA).

„Compania Naţională de Investiţii Rutiere a primit, astăzi, două oferte de la constructori din România, Bosnia-Herţegovina şi Turcia la contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 B Grinţieş-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8”, anunţă CNIR, citată de News.ro.

Constructorii care au depus oferte:

  • Asocierea SA;PE Construct SRL (LIDER) -Euro Asfalt-Tehnostrade SRL Spedition UMB (România -Bosnia şi Herţegovina)
  • Asocierea MAPA Insaat VE Ticaret (lider) Gunal Insaat Ticaret VE Sanay Anonim Sirketi (Turcia)

Lotul 2 B are o lungime de 31,5 kilometri, o durată de realizare de 54 de luni, din care 14 luni pentru etapa de proiectare şi 40 de luni pentru execuţie, iar valoarea estimată a contractului este de 6,9 miliarde lei (fără TVA), finanţarea fiind asigurată prin fonduri europene, Programul Transport 2021-2027 şi din fonduri de la Bugetul de Stat.

Lotul 2 B, Grinţieş-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii este un proiect de o complexitate tehnică ridicată, incluzând numeroase structuri, dar şi volume semnificative de lucrări de consolidări şi excavări :

  • 16 tuneluri (cel mai lung având 940 metri)
  • 60 de poduri şi viaducte, două dintre acestea cu peste 1.000 metri lungime (cel mai lung pod este cel peste râul Bistriţa cu 1275 metri)
  • aproximativ 20 de kilometri-lungimea pasajelor şi a tunelurilor, reprezentând aproape 70% din lungimea întregului lot
  • 12,7 milioane mc de excavări. Materialul evacuat din şantier, care devine surplus, poate fi pus la dispoziţia autorităţilor publice locale sau a oricăror alte autorităţi publice, cu titlu gratuit.

Lotul 2 B care se desfăşoară în judeţul Neamţ include un nod rutier lângă Tulgheş (UAT Grinţieş), conexiune cu lotul 2 A şi o descărcare provizorie la Est, conexiune cu lotul 2 C (Pipirig-Vânători Neamţ/Leghin) pentru a asigura funcţionalitatea independentă.

Editor : M.B.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.digi24.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!