8.5 C
București
luni, martie 17, 2025

Servicii profesionale – DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Campania „Energie să fii mereu pe fază” se desfășoară în perioada 5 februarie – 23 martie 2025, pe TV, radio, digital și Social Media.

În 2023, campania #DeNetestat, realizată în parteneriat cu Rețeaua VIF, a fost premiată la Cannes Lions, Effie Awards, Gerety Awards, Gala Societății Civile, precum și la LIA Awards, Webstock, Eurobest și Cresta Awards în 2022.

Zentiva România face parte din grupul paneuropean Zentiva,  care dezvoltă, produce și furnizează medicamente de înaltă calitate, la prețuri accesibile, pentru mai mult de 100 de milioane de oameni din Europa.

[ad_1]

DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază

Oboseala nu mai este doar o consecință a lipsei de somn, ci o realitate zilnică pentru tot mai mulți oameni, afectați de ritmul alert și solicitările continue ale vieții moderne. Concentrarea scade, productivitatea are de suferit, iar interacțiunile devin superficiale – conversații începute și neterminate, idei uitate pe jumătate, zile care trec fără să fie trăite cu adevărat.

Pornind de la acest insight, DDB România a dezvoltat noua campanie de imagine pentru produsul Zentinor aflat în portofoliul companiei Zentiva. Intitulată Energie să fii mereu pe fază”, campania vorbește despre ceea ce pierzi atunci când nu ai energia de a fi prezent. Campania subliniază importanța energiei fizice și mintale pentru a trăi pe deplin fiecare moment și a fi implicat în tot ceea ce contează.

Zentinor: Energie să fii mereu pe fază

Piața suplimentelor alimentare din România este în continuă expansiune, adaptându-se nevoilor tot mai diverse ale omului modern, de la susținerea imunității până la îmbunătățirea stării generale de bine.

Suplimentul Zentinor, conceput special pentru generația care trăiește pe repede înainte, oferă soluția potrivită pentru a face față oboselii și a menține un nivel optim de energie și concentrare. Fie că e vorba de muncă, studii sau activități fizice, formula sa, care conține aspartat de arginină, este adaptată pentru a oferi sprijin rapid și durabil, cu eficacitate demonstrată științific.

„Oboseala e mai mult decât o simplă epuizare fizică – e un factor disruptiv care ne zguduie funcțiile cognitive, stabilitatea emoțională și calitatea vieții. În noua campanie de imagine am evitat clișeele despre energie – sau lipsa ei – și am ales să vorbim despre realitatea celor care își doresc să fie prezenți, dar se luptă zilnic cu oboseala. Zentinor nu este doar un impuls de moment, ci un aliat pentru cei care vor să-și gestioneze energia eficient,” explică Daniel Petre, Head of Marketing CHC Zentiva.

Energia susținută înseamnă claritate mintală și prezență

Viața nu are buton de pauză. Momentele importante nu se repetă, iar oboseala te poate face să le ratezi. Campania de imagine Zentinor explorează acele secunde-cheie în care trebuie să fii alert, dar mintea și corpul îți joacă feste. Fie că este vorba de un gând genial care dispare într-o ceață de oboseală sau de o glumă la care ar fi trebuit să râzi sincer, dar n-ai fost prezent, energia face diferența dintre a trăi momentul și a-l privi de la distanță.

Cu toții am fost acolo: un final de film, un curs sau un party pe care l-am așteptat toată săptămâna și pe care l-am ratat pentru că am spus «mă întind un pic». Insight-ul din spatele campaniei a pornit de la acest adevăr simplu: nici viața nu așteaptă, nici somnul nu întreabă când vine. Cu Zentinor, nu este vorba doar de un boost rapid, ci de energia de care avem nevoie pentru întreaga zi – să fim mereu pe fază, astfel încât să nu mai fim spectatori în propria viață,” adaugă Maria Matei, Group Creative Director DDB.

Campania Energie să fii mereu pe fază” se desfășoară în perioada 5 februarie – 23 martie 2025, pe TV, radio, digital și Social Media.

Zentinor este un supliment alimentar și nu trebuie să înlocuiască o dietă variată și echilibrată și un mod de viață sănătos.

Echipa DDB România:

Roxana Niță, Executive Creative Director

Roxana Țâmpău, Managing Director

Maria Matei, Group Creative Director

Tiberiu Ivan, Copywriter

George Herlas, Copywriter

Alex Tololoi, Art Director

Luciana Cucoaneș, Head of Strategy

Emilian Urucu, Strategy Planner

Cătălina Biro, Group Account Director

Echipa Zentiva:

Claudia Mreană, Product Manager CHC Commercial Operations

Daniel Petre, Head of Marketing CHC

Producție & Media:

Casa de producție: Diud

Regizor: Andrei Gheorghe

Agenție de media: House of Media

Despre DDB România

DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

În ultimii ani, DDB România a câștigat recunoaștere pentru creativitatea și eficiența campaniilor sale, obținând premii importante atât la nivel local, cât și internațional. În 2023, campania #DeNetestat, realizată în parteneriat cu Rețeaua VIF, a fost premiată la Cannes Lions, Effie Awards, Gerety Awards, Gala Societății Civile, precum și la LIA Awards, Webstock, Eurobest și Cresta Awards în 2022.

De asemenea, DDB România a obținut cele mai multe distincții din istoria agenției la categoria Employer Branding pentru campaniile McDonald’s, clasându-se pe primele poziții în topurile Employer Branding Awards și Effie.

Despre Zentiva

Zentiva România face parte din grupul paneuropean Zentiva,  care dezvoltă, produce și furnizează medicamente de înaltă calitate, la prețuri accesibile, pentru mai mult de 100 de milioane de oameni din Europa. Grupul este prezent în peste 30 de țări și deține unități de producție la București, Praga și Ankleshwar și 2 centre de cercetare și dezvoltare în Praga și Ankleshwar.

În acest moment grupul Zentiva deține 2 fabrici la București: fabrica Zentiva care funcționează neîntrerupt de la inaugurarea sa din 1962 și fabrica Labormed, una dintre cele mai moderne unități de producție a medicamentelor solide orale din România, rezultatul primei investiții greenfield din industria farmaceutică din țara noastră.

Misiunea companiei este de a asigura sănătate și stare de bine pentru toate generațiile.

MedLife lansează LevelUp, primul abonament medical cu acces nelimitat la sală

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!