14.5 C
București
vineri, aprilie 19, 2024

Antreprenoriat – Aproape 70% dintre românce spun că menstruația e încă un subiect tabu (startup de lenjerie menstruală produsă în România) – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În România, 70% dintre femei consideră că subiectul menstruației este încă unul tabu, iar 45% simt că nu există suficiente discuții deschise și educative despre acest aspect, potrivit unui startup franco-român de lenjerie menstruală produsă în România.

Interesul româncelor pentru produse menstruale alternative și ecologice a crescut în 2023, arată un studiu realizat de Librea, startup femtech ce comercializează chiloți menstruali produși în România.

Raportul arată că există un interes crescut din partea româncelor pentru produse menstruale alternative și ecologice, cum ar fi chiloții menstruali, absorbantele reutilizabile sau cupele menstruale, acestea din urmă fiind cel mai puțin folosite (76% dintre respondentele studiului nu le-au încercat niciodată).

În România, 70% dintre femei consideră că subiectul menstruației este încă unul tabu, iar 45% simt că nu există suficiente discuții deschise și educative despre acest aspect, potrivit unui startup franco-român de lenjerie menstruală produsă în România.

Interesul româncelor pentru produse menstruale alternative și ecologice a crescut în 2023, arată un studiu realizat de Librea, startup femtech ce comercializează chiloți menstruali produși în România.

Diversificarea produselor de igienă feminină disponibile pe piață determină româncele să se îndrepte către opțiuni confortabile și sustenabile atunci când aleg produsele menstruale.

Chiloții menstruali reutilizabili sunt nou apăruți pe piața din România, dar deja au intrat în topul preferințelor româncelor care i-au încercat, după absorbante și tampoane, produse care sunt mai populare și mai ușor de procurat, conform studiului.

Raportul arată că există un interes crescut din partea româncelor pentru produse menstruale alternative și ecologice, cum ar fi chiloții menstruali, absorbantele reutilizabile sau cupele menstruale, acestea din urmă fiind cel mai puțin folosite (76% dintre respondentele studiului nu le-au încercat niciodată).

„Fiind femeie, dar și mamă de fete adolescente, am avut o preocupare constantă pentru a face perioada menstruației cât mai confortabilă și lipsită de griji. Încă de la început, am fost împotriva produselor de unică folosință, care oferă zero confort și zero siguranță. Astfel, împreună cu partenera mea, Anouk Ragot, am pus bazele startup-ului feminin Librea, prin care să oferim fetelor și femeilor alternative sănătoase la menstruație, care să le ajute să se simtă bine în pielea lor”, spune Laurence Blondiaux, co-fondator Librea.

„Perioada menstruației nu a fost niciodată una ușoară în cazul meu, cel mai adesea confruntându-mă cu lipsa siguranței absorbantelor. Prima dată când am simțit libertatea și confortul lenjeriei menstruale, am știut că trebuie să împărtășesc această descoperire cu prietenele mele. Librea s-a născut din dorința de a oferi femeilor alternative moderne și confortabile pentru perioada menstruației”, completează Anouk Ragot, co-fondator Librea.

Când vine vorba de protecția menstruală, confortul este cel mai important criteriu de alegere, urmat de cât de ușor sunt de procurat produsele și nivelul de absorbție, potrivit studiului.

Chiloții menstruali Librea sunt realizați în România, având la bază un design franțuzesc, a cărui cercetare și dezvoltare a durat 18 luni. În Franța, lenjeria menstruală a devenit foarte populară într-un timp foarte scurt, vânzările crescând de 37 de ori în doar un an, produsele fiind acum disponibile în supermarketuri și farmacii, susține startup-ul.

Peste 80% dintre respondente sunt deschise la utilizarea opțiunilor ecologice, iar 63% cred că ar face trecerea la astfel de produse pentru a contribui la reducerea deșeurilor.

„Alegerea chiloților menstruali reutilizabili nu aduce doar economii semnificative, echivalente cu aproximativ jumătate din salariul minim pe o perioadă de 3 ani, dar și contribuie la sustenabilitatea mediului prin economisirea potențială a până la 12.000 de tampoane sau absorbante pe parcursul vieții fiecărei femei”, susține startup-ul. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.startupcafe.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!