9.8 C
București
miercuri, aprilie 24, 2024

HoReCa – Macromex vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Macromex vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024, datorită soluțiilor VTEX, platforma enterprise de comerț digital, cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global.

Alături de VTEX, Macromex a dezvoltat două magazine online B2B – Bocado.ro, dedicat specialiștilor din HoReCa, și Mercadi.ro, dedicat resellerilor – proprietarilor de magazine alimentare.

Astfel, datorită capabilităților VTEX, peste 6.000 de clienți din HoReCa au creat cont pe Bocado.ro, peste jumătate dintre comenzile clienților Macromex fiind procesate prin magazinul online, iar până la final de an estimăm că vom depăși tranzacții de 30 milioane de euro”, declară Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Macromex vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024, datorită soluțiilor VTEX, platforma enterprise de comerț digital, cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global.

Alături de VTEX, Macromex a dezvoltat două magazine online B2B – Bocado.ro, dedicat specialiștilor din HoReCa, și Mercadi.ro, dedicat resellerilor – proprietarilor de magazine alimentare. În 2021, primul an de la lansare, Macromex a tranzacționat peste 20 de milioane de euro prin cele două noi canale online de vânzare.

„Am ales VTEX pentru că este o soluție SaaS flexibilă și o platformă internațională care evoluează în funcție de cerințele numeroșilor clienți din întreaga lume. De asemenea, am găsit un partener de încredere, care ne oferă posibilitatea unei implementări personalizate, adaptate nevoilor noastre. Astfel, datorită capabilităților VTEX, peste 6.000 de clienți din HoReCa au creat cont pe Bocado.ro, peste jumătate dintre comenzile clienților Macromex fiind procesate prin magazinul online, iar până la final de an estimăm că vom depăși tranzacții de 30 milioane de euro”, declară Albert Davidoglu, CEO Macromex.

VTEX a sprijinit Macromex în dezvoltarea celor mai importante platforme ecommerce B2B pentru HoReCa și retail, implementând cerințele specifice celor două domenii, de la funcționalități personalizate la design, care să îndeplinească nevoile utilizatorilor și să ofere o navigare ușoară.

“Prin parteneriatul puternic cu Macromex, ne bucurăm să contribuim la accelerarea procesului de digitalizare în industriile HoReCa și retail, facilitând gestionarea mai eficientă a comenzilor online prin tehnologii moderne și capabilități unice pentru dezvoltarea business-urilor Macromex și ale clienților companiei. Integrând VTEX cu sistemul ERP folosit de Macromex, sunt asigurate avantaje pe termen lung, prin automatizarea procesării datelor și reducerea erorilor umane în gestionarea comenzilor online. Astfel, asigurăm o viteză mai mare de procesare a comenzilor de aprovizionare pentru fiecare business, un control mai bun al comenzilor, predictibilitate privind situația financiară a companiei prin actualizarea în timp real a plăților și multe alte opțiuni avantajoase pentru business-urile din HoReCa și retail”, explică Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer al VTEX.

După implementarea cu succes a magazinelor online pentru business-uri din HoReCa și retail, Macromex continuă procesul de digitalizare alături de VTEX, pentru lansarea unui marketplace integrat în cele două platforme.

Primii selleri din industria alimentară vor fi listați în noul marketplace B2B, Bocado.ro, până la final de 2023, oferind astfel clienților din HoReCa posibilitatea de a adăuga în aceeași comandă produse de la furnizori diferiți, beneficiind de o eficientizare a procesului de aprovizionare.

„La Macromex, căutăm întotdeauna cei mai buni furnizori pentru a asigura servicii și produse de cea mai bună calitate. De aceea, analizând diverse soluții pentru construirea platformelor pe care le dorim, am văzut în VTEX soluția potrivită pentru clienții noștri și care, practic, ne oferă funcționalitățile de care aveam nevoie pentru a conecta producătorii locali cu restaurantele.” – Albert Davidoglu, CEO Macromex.

„Toate aceste capacități sunt active valoroase pentru proiectele noastre deoarece ne așteptăm ca 30% din întregul business Macromex să fie online până la final de 2024, respectiv ca 60% din businessul nostru să fie online dacă ne referim exclusiv la segmentul de comerț tradițional și industria ospitalității. Astfel, pentru noi, VTEX nu este doar un furnizor de servicii IT, ci este un partner care ne ajută să devenim un jucător important în comerțul digital din România”, adaugă Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, este un business 100% românesc, prezent pe piață de aproape 30 de ani, cu o cifră de afaceri de 147 de milioane de euro și 430 de angajați în 2022.

Macromex are o gamă largă de peste 1.400 de produse în 17 categorii, fiind lider pe piață pe segmentele de produse congelate: legume, fructe și semipreparate. În portofoliul Macromex se regăsesc brandurile proprii Edenia, Corso, La Strada, Azuris sau Casa Gruia. Compania are două depozite ultra-tehnologizate, printre care cel mai mare depozit pentru produse refrigerate, cu temperatură controlată de până la -24 grade Celsius, din România.

VTEX (NYSE:VTEX) este platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia managerii de top si directorii de tehnologie își optimizează investițiile. Cu funcționalități complete și compozabile, platforma ajută brandurile și retailerii să-și modernizeze soluțiile tehnologice și să-și reducă costurile de mentenanță prin migrarea rapidă de la sistemele vechi, conectându-și întregul lanț operațional și transformând inventarul și fulfillment-ul în avantaje competitive.

În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a peste 2.600 de clienți B2C și B2B, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având peste 3.400 de magazine online active în 38 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2022).

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!