Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume, anunță deschiderea primului Starbucks din Arad, în AFI Arad. Compania marchează astfel o deschidere importantă, după o prezență de peste şaisprezece ani pe piața autohtonă și o continuă expansiune a rețelei sale în România. Operatorul cafenelelor Starbucks în România este AmRest Coffee.
Odată cu această deschidere, Starbucks marchează 56 de cafenele în ţara noastră şi îşi întăreşte prezenţa în vestul ţării.
Noua cafenea Starbucks din AFI Arad are 180 m2 ,64 de locuri capacitate şi o terasă exterioară spaţioasă. Clienții se pot bucura de băuturile lor preferate într-un spaţiu decorat în culori calde cu materiale naturale, precum lemnul.
Grafica designului interior, inspirată din procesul de cultivare și prelucrare a cafelei, adaugă o notă inedită noului spaţiu preferat de petrecere a timpului liber al arădenilor. În cafenea sunt instalate pentru prima dată panouri de meniu digitale, fapt care dovedeşte încă o dată grija pentru mediul înconjurător, ca parte a strategiei pe termen lung a Starbucks în ceea ce priveşte sustenabilitatea.
„Fanii Starbucks o aşteaptă deja de multă vreme pe legendara sirenă la Arad, ceea ce ne face și mai fericiți că am reușit în sfârșit să deschidem prima cafenea Starbucks în acest oraș frumos. Noul spaţiu a fost dotat cu panouri de meniu digitale care ne permit să oferim clienților noștri o experiență Starbucks și mai personalizată, interactivă. Implementarea acestei soluții inovatoare marchează un mare pas în drumul nostru către continuarea transformării digitale pe piața din România”, a declarat Ivan Georgiev – Director Operational Starbucks Romania si Bulgaria.
„2023 este anul în care ne-am consolidat prezenţa prin șase renovări, dar am şi continuat expansiunea. Starbucks Arad este a doua cafenea deschisă anul acesta, iar până la finalul anului avem planuri ambiţioase, să deschidem încă trei cafenele în Bucureşti şi în ţară. În plus, în toate proiectele realizate anul acesta folosim soluţii sustenabile, cum ar fi : noile meniuri digitale, instalaţii de iluminat LED, noile espresoare Mastrena 2“, menţionează Francisc Mocanu – Director de Expansiune Amrest România şi Bulgaria.
Pe lângă o gamă extinsă de băuturi, sandvișuri și deserturi, clienții din noua cafenea pot alege și produsele preferate din meniul de sezon .Oferta include și cafele cu boabe, capsule de cafea, căni, pahare și accesorii pentru prepararea cafelei în confortul casei tale. Prizele electrice și conexiunea Wi-Fi gratuită sunt disponibile în mod standard pentru clienții din cafenea.
În meniul Starbucks există o selecție de produse vegane, fie sub formă de băuturi populare cu alternative de lapte, fie deserturi. În plus, de anul trecut, cafenelele Starbucks din România oferă toate alternativele pentru lapte (ovăz, migdale, cocos şi soia) fără costuri suplimentare.
Cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume.
AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, cu un portofoliu format din branduri de top din 25 de țări. AmRest operează rețeaua de peste 2.350 restaurante ale brandurilor în franciză, precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și brandurile proprii La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa.
Compania deține Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining în 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).