16 C
București
joi, mai 23, 2024

Servicii profesionale – Ce propune prima Academie de Comunicare Modernă – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Ce propune prima Academie de Comunicare Modernă Om de radio și televiziune și trainer cu experiență de 10 ani în Public Speaking și dicție, Mihai Crăciun a fondat Collegio, după programul de dicție în limba engleză – PeterPiper.ro. Mihai Crăciun a strâns în jurul său profesioniști cu o vastă experiență. Ce-și propune Collegio, prima Academie

Ce propune prima Academie de Comunicare Modernă

Om de radio și televiziune și trainer cu experiență de 10 ani în Public Speaking și dicție, Mihai Crăciun a fondat Collegio, după programul de dicție în limba engleză – PeterPiper.ro. Mihai Crăciun a strâns în jurul său profesioniști cu o vastă experiență. Ce-și propune Collegio, prima Academie de Comunicare Modernă și cine sunt persoanele care-i vor pregăti pe cursanți am căutat să aflăm direct de la fondator.

De ce ai lansat Collegio și ce-și propune Academia de Comunicare Modernă?

România este pe ultimul loc în topul european Longlife-learning, altfel spus, românii încetează să mai învețe după ce au absolvit o formă de învățământ. Collegio își propune să schimbe acest aspect și construiește o punte de legătură între învățământul universitar, formal, și metodele de predare non-formale și informale, deprinse în anii de experiență în business de către mentorii programului. Am plecat de la premisa că, pe lângă „hard skills”, omul de comunicare, antreprenorul, managerul și profesionistul modern au nevoie de un set de abilități diverse care se extind dincolo de tradiționalele “soft skills”, cultivând capacitatea de a colabora, influența și contribui cu idei și soluții relevante în diferite medii.

Collegio Mihai Craciun

Ce vă diferențiază de alte organizații care oferă formare în domeniul comunicării?

Collegio merge dincolo de clasicele cursuri de abilități de prezentare și de Public Speaking – este un program intensiv, construit din 9 discipline interdependente.Aceasta înseamnă ce ceea ce înveți la un curs, aplici la celelalte, și invers. Este un parcurs logic de transformare pentru a deveni un vorbitor experimentat, încrezător și capabil să își dezvolte prezența socială. Programul este conceput să îmbine teoria (30%) cu practica (70%). Disciplinele pe care cursanții le învață sunt: Dicție și Public Speaking, Media Intelligence, Comunicare Avansată în Afaceri, Retorică, Dezbatere și Argumentare, Design Thinking, Zona de Disconfort, Comunicare Asertivă, Negociere și Leadership.

Astfel, Collegio schimbă cadrul de gândire atunci când vine vorba de livrarea unui discurs: de la dicție la interacțiunea cu mass-media, la prezentări grafice captivante, comunicare persuasivă, asertivă, inovatoare și gândire critică, până la ieșirea din zona de (dis)confort. Collegio înzestrează cursanții cu abilitățile și cunoștințele necesare care conduc la relațiile interumane mai armonioase și de durată, cu succes în business și viața personală. Subiectele abordate în cadrul Academiei de Comunicare Modernă sunt relevante și actualizate conform realității în care trăim, iar mentorii cu care colaborăm fac posibil un astfel de program de top, unic pe piața de cursuri din România.

Cât de mult s-a schimbat modul în care se comunică de când ai intrat în presă și ce abilități crezi că sunt necesare comunicatorilor de azi?

Acum 12 ani când am intrat în presă lucrurile curgeau mai lin, începea să se democratizeze comunicarea: apăruseră bloggurile, ca alternativă la presa scrisă, dar în continuare presa reprezenta o autoritate: print-ul, radioul, TV-ul erau sursa principală de informare. Între timp conținutul scris a fost din ce în ce mai comprimat, înlocuit parțial cu cel grafic, apoi recent conținutul video și podcast-urile au devenit hype. Comunicarea față în față era crucială acum un deceniu, dar pandemia a schimbat regulile chiar și pentru cei mai reticenți, iar acum suntem într-o perioadă hibridă, în care oamenii au început să prețuiască interacțiunile față în față și chiar să și le dorească, așa încât timpul petrecut este mult mai calitativ.

Lucrurile pot fi rezolvate remote,suntem mai eficienți astfel, iar cele care au nevoie de prezență fizică capătă o miză și mai mare. Astfel și comunicarea interumană și cea în masă s-au transformat și necesită competențe precum design grafic sau editare video. Suntem bombardați de informație, hiper-stimulați vizual și auditiv, iar acest lucru a diminuat atenția și capacitatea de concentrare la câteva secunde, astfel că modalitatea de livrare a informației trebuie să fie optimă: de la conținutul ales, la momentul diseminării, la forma cea mai bună de a livra prezentarea, toate trebuie să fie o simfonie bine orchestrată.

Cum sunt structurate cursurile și cât durează?

Programul se desfășoară în perioada 3 februarie – 19 mai 2024, pe parcursul a 7 weekenduri cu 12 ore interactive cu pauze, în format hibrid, online și fizic, la Hotel Cișmigiu. Weekend-urile sunt distanțate la câte două săptămâni, pentru a acorda participanților timp de asimilare a noilor competențe, dar și pentru a ne mula pe programul supraîncărcat al tuturor. Înscrierile se fac până pe 31 ianuarie 2024, printr-un e-mail la hello@collegio.ro sau pe website-ul www.collegio.ro. 

 Cui sunt adresate programele Collegio?

Programul Collegio se adresează oricui dorește să-și perfecționeze abilitățile de comunicare: manageri, antreprenori și profesioniști din diverse domenii, care au nevoie să capete mai multă încredere în ei, să dobândească competențe care să-i ajute să aibă relații armonioase și de lungă durată în viața profesională și personală, online sau offline.

Cine sunt mentorii și cum au fost ei selectați?

Mentorii Collegio sunt profesioniști din mass-media, business și mediul academic cu cariere solide, naționale și internaționale, acoperind o multitudine de domenii.

Eu sunt specialist în comunicare, om de radio și televiziune, și trainer cu experiență de 10 ani în Public Speaking și dicție. Timp de 10 ani am lucrat la dictie.ro, dar am decis să merg la următorul nivel și să fondez Collegio, un program de top care va deveni un standard în domeniul comunicării. În cei 10 ani de activitate în zona de media, am lucrat cu radiouri (Guerrilla, Gold FM, Tanănana, Kiss FM, Rock FM, Magic FM) și televiziuni (PRO TV, Prima Sport, Orange Sport). Am pregătit cu succes peste 10.000 de profesioniști din vaste domenii de activitate, reușind să sesizez cu ușurință dicția deficitară a acestora și să le perfecționez discursul liber. Expertiza mea este recunoscută la nivel național, colaborând cu mai multe companii de stat și private. Sunt analist și comentator sportiv, și realizez podcastul Luni Seara, pe canalul de YouTube „Crăciun tot anul”. Sunt licențiat în Marketing și am absolvit 2 programe de Masterat: Comunicare și P.R. la SNSPA și Filosofie și gândire critică la Universitatea București.

Am strâns în jurul meu profesioniști cu o vastă experiență precum: Carmen Ivanov, Fondatoare Dictie.ro, cu care am o relație profesională de lungă durată, Ion Alexandru, Redactor-șef Eurosport.ro, Sorin Anagnoste, Conf. univ. dr. la Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine, fost manager în Big 4, Cătălina Chinie, Lect. univ. dr. la Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine, Project Manager într-una din cele mai mari companii de consultanță din România, Andreea Răceanu, Lect. univ. dr. la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, și Bianca Savu, Lect. asoc. dr. la Facultatea de Filosofie, Universitatea București și profesor la Școala Europeană. Sunt oameni recunoscuți în industrie, din business, instituții și mediul academic, care au făcut performanță și au continuat să se reinventeze permanent. Am pornit de la premisa că un om de comunicare trebuie să aibă cultură, să fie capabil să gestioneze orice situație, fie că e vorba despre un discurs fizic sau un videocall, sau cine știe, o prezentare în metaverse.

Cu ce așteptări ar trebui să vină un cursant?

Cursanții trebuie să vină cu dorința de învățare, deschiderea de a ieși din zona de confort, și, desigur, cu așteptările firești pe care le au de la cursurile noastre, de a învăța noțiuni teoretice și exersa abilitățile de comunicare deprinse în cadrul programului, vor afla sfaturi și povești din experiența mentorilor, care le vor scurta drumul către succes.

Ce nivel de pregătire trebuie să aibă cei care vin la Collegio?

Cursanții pot să aibă diferite profesii, nu au nevoie de o pregătire în comunicare, înainte de începerea cursurilor Collegio. Din experiența noastră de la cursurile de dicție, aceștia sunt oameni interesați de dezvoltare personală, indiferent că sunt antreprenori, manageri, profesioniști, studenți, persoane care vor să se reconvertească profesional, să treacă la un alt nivel.

Profit net de peste 1,22 mld. lei pentru Grupul BRD în primele nouă luni din 2023

Analiză Crowe: Angajatorii din construcții, industria agro-alimentară și IT trebuie să-și majoreze cheltuielile de personal cu până la 18%

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.revistabiz.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!