15.2 C
București
luni, mai 27, 2024

IT & E-commerce – Google a șters accidental contul unui fond de pensii de 125 de miliarde de dolari – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

UniSuper avea un cont de rezervă la un alt furnizor de cloud, iar serviciul a fost restabilit pe 2 mai.

CEO-ul UniSuper, Peter Chun, le-a scris celor 620.000 de membri ai fondului miercuri seara, explicând că întreruperea nu a fost rezultatul unui atac cibernetic și că nu au fost expuse date personale ca urmare a întreruperii.

„Aceste backup-uri au minimizat pierderea de date și au îmbunătățit semnificativ capacitatea UniSuper și Google Cloud de a finaliza restaurarea”, au spus cei doi.

  • Aproximativ jumătate de milion de clienți ai fondului australian UniSuper au avut conturile blocate timp de o săptămână

Peste jumătate de milion de membri ai fondului UniSuper nu au avut acces timp de o săptămână la fondurile de pensii, după ce o „configurare greșită” Google Cloud, „unică”, a dus la ștergerea contului cloud privat al furnizorului de servicii financiare, potrivit Google și UniSuper, citate de The Guardian. UniSuper avea un cont de rezervă la un alt furnizor de cloud, iar serviciul a fost restabilit pe 2 mai.

Astfel, serviciile au început să fie restabilite pentru clienții UniSuper joi, la mai bine de o săptămână după ce sistemul a fost offline. Soldurile conturilor de investiții reflectau cifrele de săptămâna precedentă, iar UniSuper a spus că acestea vor fi actualizate cât mai repede posibil.

CEO-ul UniSuper, Peter Chun, le-a scris celor 620.000 de membri ai fondului miercuri seara, explicând că întreruperea nu a fost rezultatul unui atac cibernetic și că nu au fost expuse date personale ca urmare a întreruperii. Chun a identificat serviciul cloud al Google drept problemă.

Într-o declarație comună extraordinară a lui Chun și a CEO-ului global pentru Google Cloud, Thomas Kurian, cei doi și-au cerut scuze membrilor pentru întrerupere și au spus că a fost „extrem de frustrant și dezamăgitor”.

Ei au spus că întreruperea a fost cauzată de o configurare greșită care a dus la ștergerea contului cloud al UniSuper, lucru care nu s-a întâmplat niciodată la Google Cloud înainte.

„CEO-ul Google Cloud, Thomas Kurian, a confirmat că întreruperea a apărut dintr-o secvență fără precedent de evenimente prin care o configurare greșită involuntară în timpul furnizării serviciilor Private Cloud UniSuper a dus în cele din urmă la ștergerea abonamentului Private Cloud al UniSuper”, au spus cei doi.

„Acesta este o „apariție unică”, izolată, care nu s-a mai întâmplat până acum cu niciunul dintre clienții Google Cloud la nivel global. Acest lucru nu ar fi trebuit să se întâmple. Google Cloud a identificat evenimentele care au dus la această întrerupere și a luat măsuri pentru a se asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou.”

UniSuper are în mod normal backup în două zone geografice, pentru a se asigura că, dacă un serviciu se defectează sau se pierde, acesta poate fi restabilit cu ușurință. Dar abonamentul în cloud al fondului a sters datele din ambele zone geografice.

UniSuper a reușit să restabilească în cele din urmă serviciile, deoarece fondul avea copii de rezervă şi cu un alt furnizor.

„Aceste backup-uri au minimizat pierderea de date și au îmbunătățit semnificativ capacitatea UniSuper și Google Cloud de a finaliza restaurarea”, au spus cei doi.

“Restaurarea Private Cloud a UniSuper a necesitat o cantitate incredibilă de concentrare, efort și parteneriat între echipele noastre pentru a permite o recuperare extinsă a tuturor sistemelor de bază. Dăruirea și colaborarea dintre UniSuper și Google Cloud au condus la o recuperare extinsă a Cloudului nostru privat, care include sute de mașini virtuale, baze de date și aplicații. UniSuper avea copii de rezervă cu un furnizor suplimentar de servicii. Aceste copii de siguranță au minimizat pierderea de date și au îmbunătățit semnificativ capacitatea UniSuper și Google Cloud de a finaliza restaurarea”, au spus cei doi.

UniSuper are în administrare fonduri de aproximativ 125 de miliarde de dolari.

Deşi Google a spus că astfel de erori nu s-au mai întâmplat până acum pe cloud, posibilitatea de erori și întreruperi este un motiv de îngrijorare pentru companiile și guvernele care își mută tot mai mult datele către furnizorii de software cloud. Google Cloud are clienţi aproximativ 60% dintre cele mai mari 1.000 de companii din lume și 90% dintre unicornii AI generativi, a spus compania în acest an. Aproape jumătate de milion de companii din întreaga lume folosesc Google Cloud ca „platformă ca serviciu” sau instrument orientat către clienți, inclusiv Volkswagen și Royal Bank of Canada.

Guvernul SUA și comunitățile de informații au folosit din ce în ce mai mult serviciile cloud pentru stocarea datelor. Agenția Națională de Securitate a încheiat un acord de 10 miliarde de dolari cu Amazon pentru a-și muta datele de supraveghere a informațiilor în cloud-ul companiei. Și Pentagonul are un contract de 9 miliarde de dolari cu Microsoft, Google, Oracle și Amazon pentru servicii de cloud computing.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (financialintelligence.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!