13 C
București
joi, septembrie 19, 2024

IT & E-commerce – Întâlnire de lucru pe tema privind noul portal de servicii online al ONRC, cu participarea mediului de afaceri și a administrației publice – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Oficiul Național al Registrului Comerțului a organizat în data de 03 septembrie 2024 o întâlnire de lucru pe tema privind noul portal de servicii online al ONRC, , cu participarea mediului de afaceri reprezentat de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România...

În noul sistem informatic s-au înregistrat 318.611 de solicitări pentru Registrul Comerțului, din care prin portalul de servicii on-line 209.914 de solicitări, din care s-au soluționat automat fără intervenția operatorului uman, 156.186 de furnizări de informații din registrul comerțului, 17.737 de furnizări de informații din registrul beneficiarilor reali, 11.521 de rezervări denumire firmă.

Oficiul Național al Registrului Comerțului a organizat în data de 03 septembrie 2024 o întâlnire de lucru pe tema privind noul portal de servicii online al ONRC, https://myportal.onrc.ro, cu participarea mediului de afaceri reprezentat de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, Confederația Concordia, Camera de Comerț și Industrie a României, Uniunea Profesiilor Liberale din România și participarea administrației publice reprezentate de Cancelaria Prim-Ministrului, Ministerul Justiției și  Agenția Națională de Administrare Fiscală.

În cadrul întâlnirii au fost prezentate și analizate aspecte privind noul portal de servicii online al ONRC, https://myportal.onrc.ro, dar și cu privire la desfășurarea activității de înregistrare în registrul comerțului, fiind formulate propuneri în acest sens.

Discuțiile s-au axat în principal pe accesarea serviciilor online de către beneficiari și crearea/actualizarea conturilor de utilizator în noul portal de servicii online, obținerea de informații din registrul comerțului și registrul beneficiarilor reali, completarea și transmiterea cererilor de înregistrare în registrul comerțului, componența noului format al numărului de înregistrare în registrul comerțului, termenele de înregistrare și soluționare a cererilor de înregistrare în registrul comerțului.

Oficiul Național al Registrului Comerțului apreciază ca fiind deosebit de constructivă participarea activă a reprezentanților mediului de afaceri și ai administrației publice, fiind deschis colaborării permanente.

Aspectele prezentate privind noul portal de servicii online al ONRC, https://myportal.onrc.ro, dar și cu privire la desfășurarea activității de înregistrare în registrul comerțului și propunerile formulate în acest sens vor fi atent analizate de către Oficiul Național al Registrului Comerțului în vederea stabilirii și implementării celor mai bune soluții în acest sens.

Noul portal de servicii on-line este o componentă (interfață) a sistemului informatic integrat al ONRC dezvoltat prin proiectul ”Sistem Electronic Integrat al ONRC consolidat și interoperabil destinat asigurării serviciilor de e-Guvernare centrate pe evenimente de viață (ONRC V2.0)”.

Sistemul informatic integrat al ONRC asigură Registrul Comerțului, Buletinul Procedurilor de  Insolvență, Registrul Beneficiarilor Reali, Registrul Litigiilor, Registratura, Portalul de servicii on-line la nivel național, în cadrul proiectului fiind dezvoltate aceste componente alături de alte componente de ordine tehnic de natură să asigure funcționarea sistemului și transpunerea pe noi tehnologii.

În noul sistem informatic s-au înregistrat 318.611 de solicitări pentru Registrul Comerțului, din care prin portalul de servicii on-line 209.914 de solicitări, din care s-au soluționat automat fără intervenția operatorului uman, 156.186 de furnizări de informații din registrul comerțului, 17.737 de furnizări de informații din registrul beneficiarilor reali, 11.521 de rezervări denumire firmă.

ONRC anunță: “Portalul de servicii online și toate componentele sistemului informatic sunt monitorizate, verificate, analizate, tratate și optimizate permanent, periodic fiind instalate versiuni noi.

La nivel organizațional, Oficiul Național al Registrului Comerțului depune toate eforturile necesare și alocă resursele aferente pentru derularea activității astfel încât să răspundem solicitărilor înregistrate.

Mulțumim reprezentanților mediului de afaceri și ai administrației publice pentru participare și aportul adus și asigurăm pe această cale de colaborarea permanentă și deschiderea pentru dialog”.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (financialintelligence.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!