23.9 C
București
marți, iulie 23, 2024

Antreprenoriat – Idee de afacere: Doi români au investit 300.000 EUR în „roboți” vocali bazați pe inteligență artificială – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Doi tineri români au deschis un startup care dezvoltă asistenți vocali bazați pe inteligență artificială și susțin joi, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că investiția totală pentru „roboții cu voce” se ridică la 300.000 EUR.

Startup-ul românesc Autocalls.ai, fondat de Alex Filoti (CEO - foto dreapta) și Ștefan Petrea (CTO - foto stânga), susține că asistenții vocali bazați pe IA pot purta conversații naturale în 25 limbi.

În funcție de gradul de dificultate, implementarea acestei soluții durează de la 2 săptămâni pentru un flux simplu precum cel de confirmări programări și până la 2-3 luni pentru cele complexe și legate strâns de sistemele clientului...

Doi tineri români au deschis un startup care dezvoltă asistenți vocali bazați pe inteligență artificială și susțin joi, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că investiția totală pentru „roboții cu voce” se ridică la 300.000 EUR.

Startup-ul românesc Autocalls.ai, fondat de Alex Filoti (CEO – foto dreapta) și Ștefan Petrea (CTO – foto stânga), susține că asistenții vocali bazați pe IA pot purta conversații naturale în 25 limbi.

De asemenea, sunt disponibili non-stop, pot avea concomitent convorbiri nelimitate și oferă suport live pentru orice nișă, mai susțin cei doi tineri antreprenori.

„Chatboții AI au revoluționat deja interacțiunea companiilor cu clienții. Există rapoarte care arată chiar că aceștia reușesc să răspundă în proporție de până la 80% întrebărilor de rutină ale clienților. Principala diferență pe care Autocalls.ai o aduce în piață constă în faptul că roboții AI sunt capabili să poarte o conversație naturală și un dialog liber unic pentru fiecare apel, urmărind obiectivul final, spre deosebire de boții clasici IVR unde dialogul se realizează prin apăsarea de taste predefinite. În funcție de gradul de dificultate, implementarea acestei soluții durează de la 2 săptămâni pentru un flux simplu precum cel de confirmări programări și până la 2-3 luni pentru cele complexe și legate strâns de sistemele clientului, precum colectarea de datorii cu propunerea unui plan de plată în tranșe. Suntem încrezători în capacitatea acestei soluții de a transforma complet modul în care companiile interacționează cu clienții”, a declarat Ștefan Petrea, co-fondator și CTO Autocalls.ai.

Investiția totală pentru dezvoltarea roboților vocali s-a ridicat la 300.000 EUR, iar startup-ul își propune să automatizeze apelurile telefonice ale jucătorilor din România și SUA cu ajutorul inteligenței artificiale.

„Mediul de business devine tot mai competitiv, iar tehnologia ne permite să implementăm soluții menite să eficientizeze și să îmbunătățească experiența clienților. După ce am înțeles în propriul business nevoia unei astfel de soluții pe piața locală și nu numai, am dezvoltat un prototip funcțional care, în urma implementărilor validate, a devenit Autocalls.ai – soluția de roboți de voce destinată automatizărilor din serviciul clienți. Ne propunem să transformăm radical interacțiunile din departamentele de relații cu clienții, prin intermediul acestor agenți vocali bazați pe inteligență artificială”, a declarat Alex Filoti, co-fondator și CEO al Autocalls.ai.

Soluția este destinată industriilor cu un volum ridicat de interacțiuni cu clienții, cum ar fi auto, call center, HoReCa, IT&C, banking, asigurări, comerț electronic și IFN-uri. Astfel roboții vocali pot deveni vânzători, recuperatori de creanțe, operatori bancari, se pot ocupa de rezervările din HoReCa, dar și de reclamații sau suport tehnic în orice domeniu, mai spune startup-ul românesc.

Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro în primul an de funcționare, „pe baza implementărilor actuale ale soluției Autocalls.ai și discuțiilor deschise cu posibili parteneri”.

„Pe baza adopției tehnologiilor AI în tot mai multe industrii, a stadiului de dezvoltare și lansare al Autocalls.ai, valoarea companiei a fost estimată la 1 milion de dolari, în stadiul pilot, de pre-lansare, pe baza unei analize complexe a evaluatorului SEV Advisory Services”, mai susține startup-ul în comunicatul de presă.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.startupcafe.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!