Energie – Singuratatea bătrânilor din Romania în imagini create de Inteligența Artificială – o campanie de Ogilvy România pentru Asociația Niciodată Singur – Sinteza
2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: General
Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor este singura organizație din România care se ocupă exclusiv de vârstnicii singuri și care luptă de peste 7 ani pentru a ajunge la cât mai mulți dintre ei la timp, înainte de a fi uciși de singurătate...
Cătălin Dinu, Director Executiv Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor: „Avem nevoie de mobilizarea societății românești pentru vârstnicii singuri.
Agenția Ogilvy România s-a alăturat celui mai recent demers de strângere de fonduri lansat de Asociația Niciodată Singur. Obiectivul principal este acela de a ajunge la cât mai mulți dintre vârstnicii singuri pentru a-i implica în programele gândite de Asociație, oferindu-le, astfel, o șansă la o viață normală.
Pornind de la poveștile de viață ale vârstnicilor singuri, Ogilvy România a construit o campanie la intersecția dintre emoție și tehnologie, folosind Inteligența Artificială pentru a crea imagini puternice, care fac singurătatea vizibilă.
Campania de donații se desfășoară până la finalul lunii decembrie și are ca medii de expunere zona de online, outdoor, indoor media și proiecte speciale.
Până la acest moment s-au alăturat campaniei și alte branduri precum, Globalworth, Cărturești, Arbo Media, Băneasa Shopping City și Metrorex. Partenerii media ai campaniei sunt Mindshare si Mavericks.
Mai multe detalii despre campanie și despre opțiunile de donație sunt disponibile aici.
Singurătatea omoară vârstnicii României. O simplă donație pe site-ul Niciodată Singur sau un SMS cu textul ÎMPREUNĂ trimis la 8845 îi poate salva la timp.
Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor este singura organizație din România care se ocupă exclusiv de vârstnicii singuri și care luptă de peste 7 ani pentru a ajunge la cât mai mulți dintre ei la timp, înainte de a fi uciși de singurătate, și nu de vârstă, pentru a le reda bucuria de a trăi și demnitatea fiecărei zile.
Cătălin Dinu, Director Executiv Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor: „Avem nevoie de mobilizarea societății românești pentru vârstnicii singuri. Sunt cei care ne-au crescut, cei care ne-au dat atât de multe, cei care au trăit trauma comunismului și câte altele la nivel individual. Sunt oamenii de lângă noi, care au dreptul la viață, la bucurie, la comunitate. Prin această campanie vrem să arătăm, la propriu, cât de trist arată singurătatea, prin imagini care nu ne pot lăsa indiferenți. Și să strângem fonduri pentru a ajunge la ei și a-i auta“.
Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România: „Singurătatea seniorilor din România se consumă în spatele ușilor închise. Pentru a o face vizibilă, am apelat la Inteligența Artificială. Cu ajutorul unui engine AI am transformat definițiile singurătății, date chiar de seniorii noștri, în imagini memorabile, cu impact. Dar, nu ne-am oprit aici. Acum, când toată lumea folosește AI pentru a genera imagini, noi am inversat procesul folosind imaginile create pentru a descoperi poveștile care le-au generat. Am transformat, practic, o funcție tehnologică într-o nouă abordare de storytelling. Astfel, interacțiunile audienței cu touchpoint-urile de comunicare devin autentice, tehnologice, relevante și, probabil, cel mai important, incărcate de emoție. Totul pentru o cauză care merită atenția noastră, a tuturor”.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).