Dezvoltatorul belgian Liebrecht & wooD a anunțat lansarea vânzărilor pentru faza a doua a proiectului rezidențial Liziera de Lac, în care și-a achiziționat recent o locuință și campionul olimpic David Popovici.
Poziționat pe malul lacului Tătaru, în estul Capitalei, ansamblul rezidențial Liziera de Lac va cuprinde, în cea de-a doua fază, patru tipuri de case, cu prețuri pornind de la 146.300 de euro + TVA.
În prima fază, s-au construit și livrat 94 de case, iar în cea de-a doua vor fi edificate 39 de case, după cum a declarat Patrick Van Den Bossche, fondatorul Liebrecht & wooD în luna februarie.
Până acum, compania a investit în acest proiect în jur de 44 de milioane de euro, din care aproape 12 milioane de euro în infrastructură de utilități și rutieră, un centru comunitar, piscină semiolimpică, terenuri de sport și altele.
„Lansarea perioadei de presales este o oportunitate pentru clienții noștri de a beneficia de o serie de avantaje exclusiviste. Pe lângă oferta specială de preț din această etapă, clientul poate să-și aleagă cea mai bună poziționare a viitoarei sale case sau să opteze pentru personalizarea pachetelor de finisaje interioare ale locuinței în funcție de nevoile și preferințele sale”, a declarat Ana Imbrea, Sales Consultant Liziera de Lac.
Începerea lucrărilor de construcție pentru faza a II-a este programată în vara acestui an.
Liebrecht & wooD este prezent în România din 2001, când a intrat pe piața locală cu Militari Shopping Centre din București și ulterior clădirea de birouri Victoria Park (vândută în 2004).
De atunci, compania a livrat proiecte precum West Park, primul parc de retail din România care a inclus un centru comercial de tip outlet – Fashion House Outlet Centre Militari, și East Park, ce găzduiește al doilea outlet din București – Fashion House Outlet Centre Pallady.
În prezent se pun bazele unui viitor parc tematic de familie, unic pe piața din România. Astfel, lângă Fashion House Pallady, se vor construi o cafenea Starbucks, o benzinărie, o sală de evenimente și primul parc tematic din București, realizat în parteneriat cu Momentum Leisure, care are acorduri de licență cu branduri de clasă mondială precum Tomorrowland, Nickelodeon, Smurfs, Studio100/Plopsa, după cum declara, în vara anului trecut, Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group și Liebrecht & wooD Romania pentru Forbes România.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).