FacebookTwitterLinkedIn

Furnizorul de tehnologie și servicii Bosch a generat anul trecut vânzări totale de 88,4 miliarde de euro, mai mari cu aproximativ 12% față de 2021. Profitul operațional a ajuns la 3,7 miliarde de euro.

În 2021, grupul german a avut vînzări de 78,7 miliarde de euro.

Recent, Bosch a anunțat că va investi aproximativ 950 de milioane de euro pe parcursul a zece ani într-un centru de inginerie și producție în Suzhou, China.

Centrul va crea soluții și produse de mobilitate în domeniile electrificării și automatizării, care vor fi special concepute pentru a răspunde cererii de pe piața locală.

„Până în 2026, plănuim să investim încă 3 miliarde de euro în activitatea noastră de plăcuțe semiconductoare – de asemenea, ca o contribuție la contracararea penuriei de cipuri în sectorul mobilității”, a declarat dr. Stefan Hartung, președintele consiliului de administrație al Robert Bosch GmbH.

De asemenea, Bosch intenționează să se concentreze mai mult pe extinderea afacerii sale la nivel global, în locuri precum Egipt, India, Mexic, Statele Unite ale Americii și Vietnam.

Cererea suplimentară în regiunile emergente, precum țările ASEAN, va iniția o creștere viitoare a pieței, dar o fragmentare a sistemelor economice amenință ”puterea de inovare și prosperitatea generală”, a adăugat Hartung.

Hartung consideră că dezvoltarea viitoare a surselor regenerabile de energie este o modalitate de a soluționa obiectivele contradictorii ale sustenabilității ecologice și economice.

„Transformarea sistemelor energetice trebuie să rămână la prețuri accesibile, nu trebuie să ducă la întreruperi în alimentarea cu energie electrică a întreprinderilor sau a gospodăriilor și ar trebui să renunțe la combustibilii fosili ori de câte ori este posibil”, a afirmat el.

Compania înregistrează un număr tot mai mare de comenzi pentru produse și servicii legate de electromobilitate.

Bosch se așteaptă să înregistreze vânzări de 6 miliarde de euro în acest segment până în 2026.