FacebookTwitterLinkedIn

Vânzările Brico Dépôt România au crescut în primele nouă luni ale anului cu 4,2%, ajungând la 80 milioane de euro.

În ultimii trei ani, evoluția vânzărilor Brico Dépôt România, în termeni comparabili, a înregistrat o creștere de 34,6%, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, în special pentru bucătării, amenajări interioare și decorațiuni.

Pe piața locală numai în primele nouă luni din 2022, vânzările Brico Dépôt au crescut cu 4,2%, ajungând la 80 milioane de euro.

„În trimestrul al treilea am continuat să creștem vânzările, urmând atât trendul grupului, cât și pe cel al Brico Dépôt din ultimii ani. Am putut păstra astfel linia ascendentă a rezultatelor financiare datorită dezvoltării gamelor noastre de produse, în special dezvoltarea gamei de produse marca proprie, care înglobează tehnologie și inovație Kingfisher, produse sustenabile, la prețuri foarte avantajoase, pentru care clienții noștri și-au arătat în ultima vreme interesul. Acestea cresc eficiența energetică și reduc consumul de apă sau energie, ajutându-i astfel pe cumpărători să facă economii. Rezultatele pozitive se datorează și gamei noastre de servicii: cumpărături la un click-distanță, ridicare din magazin sau livrare prin curier, oriunde în țară, servicii pentru proiecte complete cum ar fi măsurare și montaj pentru bucătării, băi sau uși și chiar finanțare în rate, fără dobândă”, explică Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au crescut cu 1,7% (la o valoare constantă a cursului de schimb) și cu 0,2% (în termeni comparabili), ajungând în trimestrul al treilea la 3,3 miliarde de euro. A fost înregistrată o performanță a vânzărilor cu mult mai mare decât în perioada de dinaintea pandemiei, datorită creșterii cotei de piață. Astfel, vânzările în termeni comparabili pe 3 ani s-au majorat cu 15,3%.

„Vânzările, în termeni comparabili, sunt cu 15,3% mai mari decât nivelurile de dinaintea pandemiei în acest trimestru. Acest lucru a fost susținut atât de creșterea continuă a cotei de piață, cât și de creșterea puternică a Screwfix, TradePoint și Castorama Polonia. În timp ce contextul de piață rămâne dificil, vânzările de bricolaj continuă să fie susținute de noile tendințe din industrie, cum ar fi creșterea numărului de persoane care lucrează de acasă și o creștere clară a investițiilor clienților în produsele și serviciile de eficiență energetică. De asemenea, activitatea DIFM ( Do It For Me) și activitatea comercială continuă să fie bine susținute de tendințele ce privesc lucrările de îmbunătățire a locuinței”, a subliniat șiThierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş. Grupul are în total un număr de 74.000 de angajați.