21.7 C
București
duminică, aprilie 14, 2024

Imobiliare – MAM Bricolaj – Românii sunt mai prevăzători în privința cumpărăturilor, decizia de achiziție ieșind din zona de impuls – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de valori București, a încheiat anul financiar 2022 cu o cifră de afaceri de 57,3 milioane de lei, în creștere cu 7,9% față de 2021, confirmând strategia de dezvoltare a companiei care, prin decizia de listare pe piața de capital, a beneficiat de mai multă vizibilitate, atrăgând pe lângă investitori, mulți clienți și furnizori.

Până la sfârșitul anului 2023, compania va defini criteriile de alocare și dorește implementarea unui plan de recompensare a persoanelor cheie din Societate cu acțiuni ale Societății, prin acordarea de opțiuni, „MAM – STOCK OPTIONS PLAN”, cu scopul recompensării fidelității acestora și creșterea gradului de retenție la nivel de rețea de magazine.

Principalele obiective și direcții de acțiune pe termen mediu și scurt sunt creșterea componentei online ca pondere și valoare absolută în cifra de afaceri a companiei, consolidarea financiară, implementarea de obiective calitative la nivel de magazine și de procese care să asigure implementarea și trasabilitatea rezultatelor obținute și să completează obiectivele comune...

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de valori București, a încheiat anul financiar 2022 cu o cifră de afaceri de 57,3 milioane de lei, în creștere cu 7,9% față de 2021, confirmând strategia de dezvoltare a companiei care, prin decizia de listare pe piața de capital, a beneficiat de mai multă vizibilitate, atrăgând pe lângă investitori, mulți clienți și furnizori.

”Rămanem pragmatici, deschiși la parteneriate și oportunități de M&A sau francizare cu obiectivul de a crește valoarea companiei și cota de piață, dar într-o abordare prudentă funcție de contextul macro și de piață”, a declarat Cristian Găvan, președintele Consiliului de Administrație. 

Până la sfârșitul anului 2023, compania va defini criteriile de alocare și dorește implementarea unui plan de recompensare a persoanelor cheie din Societate cu acțiuni ale Societății, prin acordarea de opțiuni, „MAM – STOCK OPTIONS PLAN”, cu scopul recompensării fidelității acestora și creșterea gradului de retenție la nivel de rețea de magazine.

Principalele obiective și direcții de acțiune pe termen mediu și scurt sunt creșterea componentei online ca pondere și valoare absolută în cifra de afaceri a companiei, consolidarea financiară, implementarea de obiective calitative la nivel de magazine și de procese care să asigure implementarea și trasabilitatea rezultatelor obținute și să completează obiectivele comune, precum și continuarea programului de investiții cu focus pe retehnologizare ateliere producție PAL și digitalizare procese la nivel de rețea de magazine.

Din cele trei unități pe care retailerul le deține în București, magazinul Morarilor continuă să fie în topul vânzărilor rețelei, cu o pondere de 46,31% în cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 26,54 milioane lei. Magazinul Luică, al doilea magazin al rețelei, a generat vânzări nete de 21,38 milioane lei, (37,3% în cifra de afaceri totală).  Magazinul Ghencea, deschis la finalul lunii martie 2021, a contribuit cu 6,09 milioane lei (10,6%) în structura vânzărilor realizate în anul 2022. 

De remarcat și avansul înregistrat de divizia online a rețelei care a generat vânzări de 3,28 milioane de lei, reprezentând 5,73% din total vânzări nete. Performanțele diviziei online sunt cu 49,1% mai mari  comparativ cu vânzările generate în 2021.

EBITDA pentru anul 2022 este în valoare absolută de 3,315 milioane lei și reprezintă 5,78% din veniturile nete realizate în perioada la care ne raportăm.

MAMBricolaj a realizat anul trecut 323.035 de tranzacții la nivel de rețea magazine, cu 3,9% mai mult față de anul 2021. Numărul clienților a fost mai mare cu 5%, iar media bonului pe client a fost de 344 de lei, cumulat în magazinele fizice și online, valoare de asemenea în creștere cu 2,6%.

”Și pe trendul actual al trimestrului 1, se observă deja că românii sunt mai prevăzători în privința cumpărăturilor, decizia de achiziție ieșind din zona de impuls. Cumpărăturile pentru casă, pentru amenajarea locuinței, pentru reabilitarea termică și energetică vin după o cercetare a pieței, mai ales pe internet, legată de prețuri, de specificațiile produselor, de calitatea acestora”, a precizat Cristian Găvan.

SC MAMBricolaj SA este pe piața AeRO a Bursei de Valori București. Capitalul social curent este de 846.500 lei, divizat în 8.465.000 acțiuni. La data de 31.12.2022 structura acționariatului era următoarea: Cristian Găvan – 67,62% din capitalul social și alți acționari – 31,40% persoane fizice și persoane juridice 0.9733%.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!