3 C
București
sâmbătă, februarie 15, 2025

Imobiliare – SIPEX Company își majorează afacerile trimestriale cu aproape 10%, dar începe anul pe pierdere – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cifra de afaceri a SIPEX Company, specializată în comercializarea de materiale de construcții, a urcat, în primele 3 luni ale anului, cu 9,80%, la 69,29 milioane lei, de la 63,11 milioane lei în perioada similară a anului trecut.

SIPEX Company (SPX) a realizat în primul trimestru venituri totale din exploatare de 70,66 milioane lei, cu 9,35% mai mari decât cele de 64,63 milioane din exercițiul financiar precedent.

Este o performanță în contextul unei majorări cu 16,95% a segmentului business to business, la 29,65 milioane lei, de la 25,35 milioane lei, în timp ce segmentul de retail a fost relativ constant.

Cifra de afaceri a SIPEX Company, specializată în comercializarea de materiale de construcții, a urcat, în primele 3 luni ale anului, cu 9,80%, la 69,29 milioane lei, de la 63,11 milioane lei în perioada similară a anului trecut.

SIPEX Company (SPX) a realizat în primul trimestru venituri totale din exploatare de 70,66 milioane lei, cu 9,35% mai mari decât cele de 64,63 milioane din exercițiul financiar precedent. Este o performanță în contextul unei majorări cu 16,95% a segmentului business to business, la 29,65 milioane lei, de la 25,35 milioane lei, în timp ce segmentul de retail a fost relativ constant.

„Am continuat să ne concentrăm pe dezvoltarea de parteneriate și extinderea gamei de produse. Suntem flexibili, ne-am adaptat ofertele permanent pentru a răspunde așteptărilor pieței și am gestionat eficient stocurile, elemente care au sprijinit avansul vânzărilor”, spune Irinel Gheorghe. „În primul trimestru am majorat stocurile pentru a face față cererii crescute și ne-am adaptat strategia și acțiunile pentru a pregăti creșterea marjei în trimestrele următoare.”

În același interval de raportare, cheltuielile totale de exploatare au crescut cu 10,20%, la 71,12 milioane lei, de la 64,54 milioane lei. Din aceste costuri, 84,06% îl reprezintă cheltuielile cu mărfurile. Astfel, compania a afișat o pierdere de 1,14 milioane lei, față de câștigul net de aproximativ 133.000 de lei de la T1 2023.

Compania comercializează o gamă largă de produse, atât mărci internaționale, cât și mărci proprii sub brandul „Meșterică” și „Profit” din 2013. Printre brandurile distribuite de SIPEX se numără: Ceresit, Rigips, Isover, Weber, Cesarom, Swisspor, Austrotherm, Firos, Porotherm, Tondach, Brikston, Ytong, Leier, Structo, Tenco, Sapabet, Aco, Holver, Kronospan, Romstal. Principalele categorii de produse comercializate sunt adezivi și mortare, hidro și termoizolații, metale, materiale grele, plăci gips carton.

Activele totale ale SIPEX se ridicau la data de 31 martie la 144,43 milioane lei, fiind cu 6,01% mai mari decât cele de 136,24 milioane lei de la 1 ianuarie 2023. În aceeași perioadă, datoriile totale s-au majorat cu 15,51%, la 69,49 milioane lei, de la 60,16 milioane lei. Titlurile companiei sunt listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București unde, la prețul de 0,3400  lei/acțiune, care situează capitalizarea de piață la 135,96 milioane lei (27,32 milioane euro).

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!