Workspace Studio, companie specializată în mobilier și proiecte integrate de amenajări de birouri, a investit 3,5 milioane de euro în propriul depozit, pentru a-și asigura un lanț logistic controlabil.
Compania a realizat, în primul trimestru al anului, proiecte în valoare de 5,5 milioane euro, iar valoarea medie a proiectelor integrate, implementate în perioada ianuarie – martie a fost de 500.000 de euro.
În acest an, companiile caută soluții care să echilibreze costurile cu beneficii pe termen lung, cum ar fi atragerea și retenția de talent, creșterea satisfacției angajaților, încurajarea prezenței la birou, susținerea sănătății emoționale și fizice și stimularea colaborării.
“Cel mai mic preț nu mai este cea bună opțiune pe termen lung, nici cea mai eficientă din punct de vedere financiar, deoarece acum investiția în amenajarea unui birou modern este văzută ca o investiție în angajați și a devenit un demers care implică o echipă multidisciplinară”, explică Horațiu Didea, Managing Partner la Workspace Studio.
Pentru o reamenajare completă a spaţiului de birouri, costurile variază între 600 şi 1.000 de euro/mp, putând ajunge la 1.500 de euro dacă se iau în considerare toate cheltuielile indirecte și asociate.
O companie cu circa 100 de angajaţi, care are un birou de 1.000 de metri pătraţi, ajunge să aloce între 600.000 şi 1,5 milioane de euro pentru o reamenajare a spaţiului. Costurile se reduc la jumătate dacă organizația demarează un proiect de reamenajare și investeşte doar în mobilarea biroului și o reamenajare centrată doar pe elemente de design și atmosferă.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).