3 C
București
luni, decembrie 2, 2024

Retail – Auchan Retail a anunțat un plan de restructurare profund în Franța pentru a reveni pe creștere – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Compania Auchan Retail Franța, condusă de Guillaume Darrasse, CEO-ul numit în luna septembrie, anunță o strategie de restructurare, care răspunde „unei scăderi constante a traficului în magazine, încă din 2012 și unei deteriorări a rezultatelor”, scrie revista InfoRETAIL.

Chiar înainte de integrarea magazinelor Casino, cota de piață a Auchan Retail scăzut cu 4,1 puncte procentuale, de la 12,1% la 8%: „În fața acestei situații și într-un mediu ultracompetitiv, Auchan trebuie să se redreseze”.

Aflat în fața unei perioade de restructurări, Auchan Retail anunță că sunt necesare „decizii responsabile”, iar noua organizare ar putea afecta 2.389 de locuri de muncă.

Compania Auchan Retail Franța, condusă de Guillaume Darrasse, CEO-ul numit în luna septembrie, anunță o strategie de restructurare, care răspunde „unei scăderi constante a traficului în magazine, încă din 2012 și unei deteriorări a rezultatelor”, scrie revista InfoRETAIL. Chiar înainte de integrarea magazinelor Casino, cota de piață a Auchan Retail scăzut cu 4,1 puncte procentuale, de la 12,1% la 8%: „În fața acestei situații și într-un mediu ultracompetitiv, Auchan trebuie să se redreseze”.

Cei trei piloni ai noii strategii de restructurare a Auchan sunt îmbunătățirea experienței clienților, repoziționarea prețurilor și crearea de noi modele de magazine.

Referitor la primul punct al planului Auchan Franța, cel privind îmbunătățirea experienței clienților, retailerul dorește să „se reconecteze cu ADN-ul său de retailer”, desfășurând un proiect comercial puternic în hipermarketurile și supermarketurile sale.

De asemenea, compania lansează propuneri cheie în oferta sa comercială. În zona de alimentație, își va consolida mărcile proprii, în timp ce în domeniul non-alimentație, oferta va fi concentrată pe produse de uz zilnic, îmbogățite în funcție de sezon.

În ceea ce privește prețurile, Auchan afirmă că „este necesară reducerea costurilor și simplificarea organizației” iar în privința noilor modele de magazine, compania va redefini formatele, în funcție de nevoile locale și obiceiurile de consum ale zonelor, pe lângă atragerea de mai mulți parteneri francizați.

Compania subliniază, însă, că are convingerea că „hipermarketurile nu sunt un model depășit”. Totuși, pentru a se adapta, Auchan le va oferi hipermarketurilor un nou rol, transformându-le în platforme de brand, pregătind comenzi și produse de casă pentru supermarketuri, autoserviri și livrări la domiciliu.

Această nouă organizare, care este testată în Bordeaux, va combina forța națională și internațională a brandului cu particularitățile fiecărei regiuni. Astfel, Auchan urmărește să dezvolte multiformatul și multicanalul în oferta sa comercială, cu obiectivul de a fi tot mai aproape de clienți.

Aflat în fața unei perioade de restructurări, Auchan Retail anunță că sunt necesare „decizii responsabile”, iar noua organizare ar putea afecta 2.389 de locuri de muncă.

Gruparea funcțiilor de suport ale Auchan Franța, Auchan Internațional și divizia de Produse Internaționale ar avea impact asupra locurilor de muncă a 784 de angajați, în timp ce introducerea unui nou plan logistic pentru livrările la domiciliu – plan care include închiderea celor trei depozite dedicate acestui serviciu – ar afecta 224 de locuri de muncă.

La nivelul magazinelor, se vor elimina mai multe linii de afaceri, inclusiv posturi precum manager de vânzări, consilier de vânzări pentru echipe, manager de planificare și gestionare a salariilor sau manager de securitate. În total, 915 poziții vor fi afectate.

Pe de altă parte, zece unități (șase magazine de proximitate, trei hipermarketuri și un supermarket) se vor închide, afectând un total de 466 de angajați. Compania asigură că acest plan include un pachet de concedieri voluntare și că fiecare angajat afectat va primi sprijin pentru a găsi o soluție permanentă prin resurse interne și externe.

Cu toate acestea, extinderea punctelor de colectare va crea 114 locuri de muncă și vor fi create 205 posturi la sediul central, astfel încât pierderea netă de locuri de muncă se va ridica la 2.070.

În prima jumătate a anului 2024, Auchan a atins în Franța venituri de 4,670 miliarde de euro, scăzând cu 4,7% în valoare absolută și cu 2,9% în valoare comparabilă. Președintele de atunci al Auchan Retail, Yves Claude, sublinia că aceste rezultate impun „accelerarea transformării companiei”.

Misiunea le-a fost încredințată lui Guillaume Darrasse și lui Patrice Moulin, care au fost numiți recent directori generali adjuncți ai Auchan Retail. „Lucrăm deja pentru a reinventa Auchan, astfel încât să revenim la crearea de valoare durabilă și să răspundem mai bine așteptărilor clienților noștri”.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!