11.4 C
București
miercuri, octombrie 16, 2024

Retail – Berea Haiduc, marcă proprie Penny, se relansează cu o nouă rețetă – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Produsă integral în România, în linie cu obiectivul TripluRO (3RO) al PENNY, berea Haiduc are un gust distinctiv, un caracter original și un raport bun calitate-preț.

Portofoliul include patru tipuri de bere, fiecare cu rețeta proprie realizată din ingrediente 100% românești: Haiduc Blond, o bere blondă cu 5% alcool, Haiduc Brun, berea brună cu 7% alcool, Haiduc Puternic cu 7,2% alcool și Haiduc fără alcool, o bere blondă cu 0% alcool.

„Suntem încântați să lansăm berea Haiduc cu o rețetă și un ambalaj nou, în linie cu angajamentul nostru față de calitatea și autenticitatea ingredientelor 100% românești.

Penny lansează o nouă rețetă a mărcii proprii de bere, Haiduc. Acum și într-un nou ambalaj, rețeta unică este realizată cu ingrediente 100% românești.

Gama de bere Haiduc se distinge prin faptul că are propria identitate, având la bază rețete unice concepute în funcție de preferințele și nevoile consumatorilor români. Este o bere dedicată oamenilor pentru care bogăția sufletească și faptele bune pentru comunitate sunt valori esențiale. În linie cu denumirea care îi susține misiunea, berea Haiduc își propune să inspire și să susțină spiritul de echipă și sprijinul față de cei din jur.

Produsă integral în România, în linie cu obiectivul TripluRO (3RO) al PENNY, berea Haiduc are un gust distinctiv, un caracter original și un raport bun calitate-preț. Hameiul provenit din Transilvania conferă berii o aromă și tărie echilibrată, iar apa izvorâtă din Harghita – Valea Uzului și malțul din orz provenit din Câmpia Bărăganului completează rețeta distinctă și revigorantă.

Berea Haiduc este disponibilă în variantele de 330 ml, 500 ml și 2 l la sticlă, precum și la doză de 500 ml. Portofoliul include patru tipuri de bere, fiecare cu rețeta proprie realizată din ingrediente 100% românești: Haiduc Blond, o bere blondă cu 5% alcool, Haiduc Brun, berea brună cu 7% alcool, Haiduc Puternic cu 7,2% alcool și Haiduc fără alcool, o bere blondă cu 0% alcool.

Suntem încântați să lansăm berea Haiduc cu o rețetă și un ambalaj nou, în linie cu angajamentul nostru față de calitatea și autenticitatea ingredientelor 100% românești. Această marcă privată nu este o simplă gamă de produse, ci este O bogăție de bere pentru că sortimentația Haiduc a fost gândită și concepută cu rețete unice, având astfel propria identitate a gustului”, a declarat Monica Coman, Team-Leader Advertising, Penny | REWE România.

Astfel, berea Haiduc are simbolul TripluRO (3RO) și îndeplinește cele 3 condiții esențiale: are ingredientul principal provenit din România, este procesată și ambalată în țara noastră. Prin inițiativa 3RO, PENNY încurajează consumatorii să cumpere produsele semnalizate la raft cu eticheta 3RO și să contribuie activ la susținerea creșterii economiei locale.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!