Fashion Days deschide ediția din acest an a Black Friday, luni, 6 noiembrie, 2023, de la primele ore ale dimineții și se așteaptă ca numărul comenzilor să crească față de aceeași perioadă a anului trecut, cu 20%.
Fashion Days pregătește al doilea Black Friday aflat sub umbrela serviciului Genius, care aduce oferte exclusive și transport gratuit pentru clienți, în cele patru aplicații ale sale.
Astfel, clienții abonați Genius se pot loga pe Fashion Days și cu contul lor eMAG pentru a beneficia de -10% reducere extra la selecția dedicată Genius, având astfel ocazia de a face extra economii. În plus, Genius Family oferă oportunitatea de a invita gratuit pe cineva drag să se bucure de aceleași beneficii, pe conturile proprii.
“Clienții care sunt deja înscriși programul de loialitate Genius se vor bucura și în acest Black Friday de reducerile exclusive de 10%. Preconizăm un coș mediu de cumpărături de 495 de lei”, a spus Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Managerul a reamintit că toți clienții care au activată opțiunea Wallet pe eMAG se pot loga cu contul eMAG pentru a-și activa serviciul Dressing Room, cu care au posibilitatea de a plăti cumpărăturile în patru rate, fără dobândă.
Fashion Days, liderul pieței de fashion online, deschide sezonul de Black Friday 2023, începând din dimineața zilei de luni, 6 noiembrie.
Atât în aplicația mobilă, cât și pe platforma online fashiondays.ro, clienții vor beneficia de cele mai atractive oferte ale anului, cu reduceri la peste 700 de branduri de top. Pentru a afla ora exactă de începere a evenimentului Black Friday, utilizatorii aplicației sunt încurajați să activeze notificările de tip push.
Clienții sunt încurajați să opteze pentru livrarea în cele aproape 4.000 de lockere easybox din țară, deschizându-și astfel ușa către surprizele zilei. Fashion Days apelează la responsabilitatea fiecărui client de a elibera cu promptitudine lockerele, astfel încât și alții să se poată bucura de comenzile plasate de Black Friday cât mai rapid.
De asemenea, pentru cei mai activi clienți Fashion Days, există posibilitatea de a primi banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produselor returnate, simplificând procesul de retur și oferind o experiență de shopping fără stres.
Potrivit unui sondaj recent realizat de Kantar*, 26.6% dintre românii care intenționează să facă cumpărături de Black Friday iau în considerare să cumpere articole vestimentare, marcând astfel o creștere semnificativă statistic față de anul anterior (+4,2%), când acest procent era de 22,4%. Aceste cifre reprezintă un maxim istoric pentru această categorie, plasând piesele vestimentare în topul celor mai căutate produse în timpul Black Friday.
De asemenea, încălțămintea rămâne o categorie de interes, cu 12,3% dintre potențialii cumpărători de Black Friday care iau în considerare să achiziționeze astfel de produse în timpul evenimentului, față de 9,9% anul trecut. Astfel, și această categorie ajunge la cel mai înalt nivel de considerare înregistrat până acum.
“Black Friday are în acest an, conform studiului Kantar, premisele pentru a fi un record absolut pentru shoppingul online de fashion, iar rețeta noastră e atât cunoscută clar de client, cât și una de succes: majoritatea produselor au cele mai bune prețuri din ultimele 365 de zile și două treimi dintre comenzi ajung la cumpărători până în weekend. Pentru volumele formidabile generate de acest festival de cumpărături, românii pur și simplu nu au o ofertă mai bună, atât la nivel de livrare și retur, cât și pentru branduri de top la prețuri unice în an”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Fashion Days, retailer online de modă, deţinut de grupul eMAG, mizează în acest an fiscal pe venituri de peste 850 de milioane de lei, fără TVA, pentru piețele din România, Bulgaria și Ungaria și de un miliard de lei, în anul fiscal 2024, care se va încheia în martie 2025. De asemenea, retailerul se așteaptă la vânzări de 70 milioane de lei, fără TVA, doar în prima zi de Black Friday.
*Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2001 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).