27.6 C
București
luni, aprilie 15, 2024

Retail – Carrefour aduce războiul cu Pepsi și în România ULTIMA ORĂ – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Statistica oficială susține că, în decembrie, prețurile au crescut în medie cu doar +0,2%, iar România a încheiat anul 2023 cu o inflație de 6,6%.

Afacerile PepsiCo în Europa reprezintă aproximativ 14% din veniturile sale globale, respectiv aproximativ 9 miliarde de dolari.

În octombrie, compania americană PepsiCo anunțase că intenționează o majorare "modestă" a prețurilor în acest an, cererea fiind solidă, în pofida prețurilor ridicate, astfel încât a revizuit în creștere, de trei ori, estimările privind profitul din 2023.

Retailerul francez Carrefour a intrat în discuții cu reprezentanții PepsiCO și în România, pentru a identifica „soluții optime adaptate pieței locale și clienților”, după ce a retras deja produse ale gigantului american în mai multe țări.

„În cadrul Grupului Carrefour, angajamentul nostru este de a prioritiza nevoile clienților noștri și de a le oferi o gamă puternică de produse în ceea ce privește calitatea, prețul și proveniența. În prezent, ne aflăm în discuții cu reprezentanții PepsiCO pentru a identifica soluții optime adaptate pieței locale și clienților noștri”, a transmis Carrefour România pentru Profit.ro.

să extindă lista țărilor în care oprește vânzarea produselor Pepsi, adăugând totodată și alte branduri, parte tot din grupul PepsiCo, în semn de protest față de creșterea prețurilor.

Anterior

Portofoliul PepsiCo are branduri ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

În Franța, prețurile alimentelor au crescut cu peste 7% de la an la an, în decembrie. Creșterile de preț au atins apogeul în martie 2023, crescând cu aproape 16%.

Afacerile PepsiCo în Europa reprezintă aproximativ 14% din veniturile sale globale, respectiv aproximativ 9 miliarde de dolari.

că intenționează o majorare „modestă” a prețurilor în acest an, cererea fiind solidă, în pofida prețurilor ridicate, astfel încât a revizuit în creștere, de trei ori, estimările privind profitul din 2023.

În 2023, comercianții cu amănuntul de produse alimentare din câteva țări, inclusiv Germania și Belgia, au anunțat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării prețurilor.

Ca urmare, PepsiCo și-a majorat prognoza pentru întregul an 2023, al treilea trimestru consecutiv în care face acest lucru. Compania se așteaptă acum ca profitul pe acțiune să fie de 7,54 dolari, în creștere de la 7,20 dolari pe acțiune, când a publicat prima dată prognoza în februarie, spune CNN.

La fel ca și alte companii alimentare, Pepsi a majorat prețurile pentru a atenua inflația. Cu toate acestea, s-a înregistrat o oarecare îmbunătățire pentru consumatorii americani, creșterea prețurilor la alimente încetinind în august, cu doar 0,2% pentru luna respectivă. Indicele prețurilor de consum din septembrie va oferi joi o nouă lectură a inflației.

Pepsi a precizat că în America de Nord au crescut și vânzările pentru Gatorade, apa minerală Bubly și sucurile. Compania a anunțat, de asemenea, că intenționează să relanseze Baja Blast, un suc preferat de fani pe care l-a creat împreună cu Taco Bell, în trei varietăți diferite, inclusiv o versiune fără zahăr.

De asemenea, consumatorii ar trebui să se aștepte să vadă în curând pe produsele sale noul logo Pepsi, dezvăluit în martie 2022.

Gerald Pascarelli, analist la Wedbush, a declarat că prețurile au fost, probabil, puțin mai mari, iar volumele au fost, probabil, puțin mai slabe, „dar, la sfârșitul zilei, prețurile pozitive conduc în mod clar la un efect de levier operațional”.

PepsiCo și rivala Coca-Cola au beneficiat de cvasi-dominația lor pe piața globală a băuturilor carbogazoase, precum și de consumatorii atenți la costuri care cheltuiesc pe produse catalogate drept „luxuri accesibile”.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!