27.3 C
București
luni, iunie 17, 2024

Retail – Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea la Pitești – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea în incinta Argeș Mall, din Pitești.

Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand național/ internațional și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.

Din 25 aprilie, piteștenii vor avea posibilitatea să acceseze produsele din magazinul fizic, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz.

Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea în incinta Argeș Mall, din Pitești. Hipermarketul aflat pe Strada Tudor Vladimirescu, nr. 37 este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 – 22.00.

Magazinul dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 6.000 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin generarea a 140 de locuri noi de muncă.

„Planul de extindere vizează în continuare să ajungem la cât mai mulți români. Carrefour România rămâne angajat să ofere calitate, diversitate și inovație, cu beneficii multiple pentru comunități și o experiență de cumpărare plăcută și eficientă”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, Chief Operating Officer, Carrefour România.

Noul magazin oferă o gamă largă de opțiuni pentru o alimentație de calitate la prețuri accesibile:
Legume de sezon de la fermieri locali și regionali, mici, mijlocii și mari, precum „Dima Gh. Ion” (verdeață), „Isbiceanu Marius Minus PFA” (varză timpurie), „Agro Holding Drăgășani” (castraveți, varză timpurie, verdeață), „Andrei Rodica” (verdeață, roșii), „Ferma Bratia din Deal” (salată, ceapă verde);
● Produse proaspete, locale, crescute cu grijă de către producătorii locali din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști și Beiuș. Cooperativa din Beiuș pune pe rafturile magazinului din Pitești căpșuni proaspete, românești, în timp ce Cooperativa din Vărăști livrează pe lângă salată, ceapă verde, disponibile pe tot parcursul anului, și lădițe cu ridichi, urzici, spanac, sparanghel, varză nouă;
● Produse de brutărie și pâine de la „Pan Partener Spedition SRL”, cu brandul local „Româncuța”;
● Dulce și produse de cofetărie, direct de la „Lavig Du Super”, cu brandul „La Mihai” și „Oti Store” din Topoloveni, cu produse tradiționale de cofetărie;
● Cafea măcinată proaspăt de la „5 to go”;
● O selecție de brânzeturi românești maturate din programul Poftim Brânza Românească, produse de artizani români;
● O selecție de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.

Mai mult, clienții au acces de astăzi la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.

În plus, magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand național/ internațional și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.

În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.

Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile. Din 25 aprilie, piteștenii vor avea posibilitatea să acceseze produsele din magazinul fizic, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1.300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!