13 C
București
joi, septembrie 19, 2024

Retail – Carrefour introduce alte 500 de articole în programul „Minus la sută” – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Carrefour România adaugă 500 de articole în programul „Minus la sută”, oferindu-le clienților un total de 1.700 de produse, la preț redus.

Programul „Minus la sută” include reduceri de până la 20% la o gamă largă de produse esențiale, din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei.

După trei luni de la lansare, inițiativa nu doar că se prelungește, dar au fost adăugate și 500 de noi produse, astfel programul oferindu-le clienților peste 1700 de produse la preț redus.

Carrefour România adaugă 500 de articole în programul „Minus la sută”, oferindu-le clienților un total de 1.700 de produse, la preț redus. Programul „Minus la sută” include reduceri de până la 20% la o gamă largă de produse esențiale, din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei.

Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea sunt semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”.

Carrefour România a lansat în luna mai o primă etapă a platformei de reduceri „Minus la sută”. După trei luni de la lansare, inițiativa nu doar că se prelungește, dar au fost adăugate și 500 de noi produse, astfel programul oferindu-le clienților peste 1700 de produse la preț redus.

Această primă etapă a fost concepută drept parte din strategia retailerului de combatere a efectelor inflației asupra puterii de cumpărare a românilor, oferind acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț.

Din dorința de a sprijini puterea de cumpărare a consumatorilor români, Carrefour a decis extinderea măsurii de reducere a prețurilor. Deoarece programul „Minus la sută” le oferă clienților oportunitatea de a păstra constantă suma pe care o alocă la cumpărături pe o perioada îndelungată, prelungirea acestei inițiative va fi benefică în continuare pentru românii care trec pragul magazinelor Carrefour de tip Hiper si Market.

Pentru o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour a extins programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor și plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz.

Alături de „Minus la sută”, în magazinele retailerului se regăsesc campanii precum Top 100 Produse HIT, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail, Bonul de Weekend, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend, la achiziția de produse din categoriile participante la promoție și multe altele. De altfel, clienții fideli sunt obișnuiți cu promoțiile disponibile săptămânal în programul de loialitate Act for Good, în care sunt incluse atât produse românești pentru a încuraja consumul local, cât și unele dintre produsele favorite ale clienților Carrefour.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!