17.8 C
București
duminică, octombrie 13, 2024

Retail – Consumer Panel Services GfK lansează noua platformă de shopper analytics SimIT Web, pentru a revoluționa managementul categoriilor – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Acest produs de ultimă generație, dezvoltat în colaborare cu Circana™ – consultant de top în zona analizei complexe a datelor de consumator – se bazează pe indicatori unici de performanță (KPIs) în Category Management, și va fi o soluție de referință pentru managerii de categorii...

Susținută de platforma tehnologică Liquid Data a companiei Circana, SimIT Web va permite atât producătorilor cât și retailerilor să beneficieze de valoarea datelor de shopper oricând (fiind disponibilă 24/7) și oriunde.

Aceste servicii sunt realizate prin consultanță fact-based, pe baza datelor de cumpărători – o sursă continuă de date ce ne ajuta să furnizăm informații-cheie despre cine cumpără ce, unde, cât, cu ce frecvență și de ce.

Consumer Panel Services GfK (acum parte a YouGov) anunță dezvoltarea noii sale platforme inovatoare SimIT Web. Acest produs de ultimă generație, dezvoltat în colaborare cu Circana™ – consultant de top în zona analizei complexe a datelor de consumator – se bazează pe indicatori unici de performanță (KPIs) în Category Management, și va fi o soluție de referință pentru managerii de categorii.

Platforma SimIT Web va fi utilizată ca un pilon central pentru obținerea insight-urilor de shopper, inclusiv despre cumpărătorul român, oferind recomandări pentru îmbunătățirea performanței categoriilor FMCG. Lansarea este planificată pentru trimestrul al 3-lea din 2024.

Susținută de platforma tehnologică Liquid Data a companiei Circana, SimIT Web va permite atât producătorilor cât și retailerilor să beneficieze de valoarea datelor de shopper oricând (fiind disponibilă 24/7) și oriunde. În plus, dispune de funcții performante de vizualizare a datelor, și va permite utilizatorilor să interpreteze și să exporte date cu ușurință.

Unul dintre punctele forte ale SimIT Web este chatbot-ul AI ce va permite utilizatorilor să folosească inteligența artificială conversațională pentru a automatiza, simplifica și eficientiza procesul de colectare a informațiilor și de luare a deciziilor. Interfața intuitivă și ușor de utilizat asigură navigarea fără efort prin platformă, eliminând necesitatea unei expertize tehnice specializate. Chatbot-ul AI va fi disponibil într-o fază ulterioară.

În plus, SimIT Web integrează funcții de partajare a datelor și colaborare, permițând mai multor echipe să lucreze împreună, fără întreruperi. Utilizatorii pot face cu ușurință schimb de informații și pot discuta strategii, ceea ce duce la o abordare mai colaborativă și la un proces decizional mai rapid în Category Management.

Un alt lucru foarte valoros este faptul că platforma oferă actualizări automate ale rapoartelor, pe măsură ce CPS GfK centralizează informațiile raportate de cumpărătorii din panel. Astfel, utilizatorii săi vor avea avantajul lucrului cu cele mai recente date de piață, ceea ce le permite să dobândească cunoștințele necesare pentru un avantaj competitiv valoros.

Despre Circana Liquid Data platform

Platforma tehnologică Liquid Data a companiei Circana integrează și aliniază cu ușurință toate datele privind vânzările, comportamentul de cumpărare, consumul media și alte seturi de date pentru a identifica rapid insight-uri și pașii de acțiune necesari pentru branduri și/sau retaileri. Recunoscută pentru scalabilitate, performanță și fiabilitate, Liquid Data asigură o experiență de utilizare plăcută și permite organizațiilor să exploateze întregul potențial al analizei datelor.

Despre CPS GfK

CPS GfK este partener de încredere pentru industria bunurilor de larg consum (FMCG), CPS GfK sprijinind cei mai cunoscuți producători și retaileri din lume să planifice, să urmărească și să-și activeze strategiile de produse, promovare și vânzare cu agilitate, viteză și încredere. Aceste servicii sunt realizate prin consultanță fact-based, pe baza datelor de cumpărători – o sursă continuă de date ce ne ajuta să furnizăm informații-cheie despre cine cumpără ce, unde, cât, cu ce frecvență și de ce. Observăm comportamentul de cumpărare de bunuri de larg consum a peste 100.000 de gospodării din 18 piețe europene (inclusiv România), de-a lungul timpului, în toate locațiile de cumpărare.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!