Dealul cu Afine, ferma de afine bio din Făgăraș, județul Brașov, a lansat brandul The Blue Renaissance. Ferma intenționează să livreze brandul pe piețe internaționale, în țări precum: Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania sau Marea Britanie în următoarele 12 luni.
Portofoliul de produse The Blue Renaissance include Suc certificat organic 100% din afine, vândut în sticle de 300 ml, Afine deshidratate 100% certificate organic și Pudră de afine 100% certificată organic. Toate produsele pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât și offline.
De la achiziționarea fermei de afine în 2016, proprietarul Ajay Naqvi și familia sa au investit aprox. 1 milion de Eur în creșterea capacității de producție, consolidarea brandului și dezvoltarea de noi produse.
Compania a atras până în prezent fonduri de 800.000 Eur de la investitori internaționali. Pentru 2023, compania își propune să atragă încă 2 milioane euro de la investitori pentru a-și spori capacitatea de procesare și extinderea globală.
Anul trecut, The Blue Renaissance a cumpărat o cotă de 50% dintr-o firmă românească de procesare a fructelor din Iași pentru a-și crește capacitatea de producție de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi.
Prin această investiție, The Blue Renaissance va putea, de asemenea, să creeze mult mai multe produse noi în segmentul băuturilor, dar și să adauge companiei-mamă capacitate de deshidratare și de fabricare a pudrei pentru smoothie.
Astfel, Dealul cu Afine intenționează să lanseze trei noi amestecuri de fructe de pădure, șapte noi băuturi funcționale și șapte noi formule de pudră pentru smoothie gata de băut până la jumătatea anului 2023.
Pentru următoarele 6 luni, Dealul Cu Afine estimează o producție de 50-80.000 de litri de suc organic, în total aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind să crească capacitatea de producție la 1.500 de sticle pe oră.
Pentru 2023 și 2024, The Blue Renaissance va continua investițiile, alocând 400.000 de euro în consolidarea capacităților de producție și logistice, cercetare și dezvoltare, resurse umane și dezvoltarea de noi produse. Compania a investit deja 200.000 de euro în ultimul an, definindu-și strategia globală de brand și în linia de producție.
La începutul anului 2023, brandul Dealul cu Afine și-a schimbat identitatea vizuală și numele
Noul brand – The Blue Renaissance pune accent pe oferirea de produse sănătoase, fără aditivi, pure, realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderița.
“Am contestat status quo-ul băuturilor din fructe, creând un suc care este atât sănătos, cât și gustos, fără a adăuga zahăr sau conservanți. Acesta este motivul pentru care credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii din întreaga lume care doresc să trăiască o viață sănătoasă”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.
Primele țări vizate pentru export în 2023 sunt Emiratele Arabe Unite și Germania, unde compania intenționează să vândă sucul său organic de afine și noile produse dezvoltate de echipa de cercetare și dezvoltare în acest an, precum alte mixuri de fructe de pădure și șapte formule de pudre pentru smoothie din afine gata de băut.
„Pe piețe precum Germania ne vom adresa mai întâi canalelor HORECA, iar în Dubai începem cu farmacii și cafenele din clinici și spitale. Vom continua apoi cu lanțuri mari de retaileri și super retaileri”, anunță Ajay Naqvi.
The Blue Renaissance este noul brand al companiei românești Dealul cu Afine înființată în 2016, deținută de Ajay Naqvi, fost director executiv al unui brand global de băuturi, și de familia sa. Plantația de afine se întinde pe 10 ha de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, iar unitatea de procesare se află în satul Valea Ursului, județul Iași.
După consolidarea brandului local Dealul cu Afine, cu peste 30.000 kg de fructe bio vândute în România în fiecare an, compania a lansat sucul de afine 100% organic, fără apă adăugată, fără conservanți, un produs unic pe plan local.
O parte dintre planurile companiei la nivel național se referă la pătrunderea în rețelele locale de supermarketuri, magazine alimentare și lanțuri de farmacii.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).