12.8 C
București
luni, mai 27, 2024

Retail – Geanina Ghiculescu, Head of Retail al Mol România este speaker în conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În data de 16 mai 2024, la Hotel Caro din București, Modern Buyer organizează Private Label & Convenience Food Innovation Show, un eveniment ce reunește două teme de mare actualitate: proiecte și inovații în industria mărcilor private, precum și tendințele din piața preparatelor gata de consum sau semipreparatelor.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției.

Conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 este o resursă valoroasă de educație și informare pentru sectorul de alimente și băuturi din România, singurul eveniment care își propune să evalueze oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de Private Label...

În intervenția sa, Geanina Ghiculescu, Head of Retail, Mol România, va pune accentul pe modul în care categoria de convenience food se reflectă în magazinele stațiilor de benzinărie Mol. Un punct central al prezentării va fi, așadar, conceptul magazinelor Fresh Corner, lansat în România în 2015.

Geanina va sublinia intenția de a accelera creșterea numărului de unități Fresh Corner și de a continua diversificarea sortimentului din zona food, demonstrând astfel misiunea de a oferi opțiuni proaspete și sănătoase clienților săi.

În ceea ce privește produsele-vedetă și aflate în top vânzări, Geanina va prezenta rezultatele din 2023 și va evidenția strategiile viitoare pentru a răspunde preferințelor în schimbare ale consumatorilor.

Reprezentanta companiei va oferi o privire de ansamblu asupra direcțiilor de dezvoltare a rețelei și va dezvălui dacă sunt în căutare activă de noi furnizori, precum și dacă intenționează să extindă oferta în anumite categorii de produse, reafirmând astfel contribuția Mol România la evoluția pieței de convenience food din țară.

În data de 16 mai 2024, la Hotel Caro din București, Modern Buyer organizează Private Label & Convenience Food Innovation Show, un eveniment ce reunește două teme de mare actualitate: proiecte și inovații în industria mărcilor private, precum și tendințele din piața preparatelor gata de consum sau semipreparatelor.

Evenimentul, care a ajuns deja la ediția cu numărul XII, este dedicat managerilor de achiziţii din retail și HoReCa, managerilor de vânzări și managerilor comerciali din FMCG, precum și managerilor din companiile furnizoare de soluţii şi servicii specifice.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției. Așteptăm peste 200 de participanți la conferința noastră.

În prima parte a conferinței, vom descoperi cum impactează scăderea puterii de cumpărare industria de Private Label, cum răspund producătorii și furnizorii tendințelor în schimbare de consum, adaptându-se cererii de Private Label.

În categoria Convenience Food am inclus următoarele subcategorii:
– gastronomia (mâncarea gata preparată din hipermarketuri);
– categoria ready-to-eat – produse ambalate de la furnizori;
– produse congelate sau refrigerate din segmentul ready-to-cook, ready-to-heat
– produsele to go;
– plant based, tot din categoria ready-to-cook or ready-to-heat.

Pentru prima dată, evenimentul va acoperi aceste subcategorii emergente pe piața din România. Modern Trade alocă spații din ce în ce mai mari acestor subcategorii și noi credem că tot ce numim convenience food este o categorie vedetă și se află pe un trend bun.

Ne propunem să creionăm dimensiunea și dinamica acestei piețe, aceasta înseamnă că vom invita agenții specializate să analizeze anumite categorii și subcategorii. Vrem să vedem cum abordează Retailerii acest sortiment, și care este dinamica diverselor subcategorii de produse.

Conferința va fi organizată pe trei paliere de dezbatere:

  • Ce știm despre principalele tendințe, obiceiuri de cumpărare și de consum de Private Label?  Vom oferi o analiză a datelor disponibile și a evoluțiilor recente, în consumul de Private Label. Vom primi informații de la specialiști, care să ne ajute la înțelegerea obiceiurilor de cumpărare și să ne adaptăm la cerințele în schimbare ale consumatorilor. Vom afla care sunt implicațiile pentru producătorii și retailerii angrenați în producția de Private Label, ca factor de diferențiere în piață.
  • Retailerii: Pionierii categoriei Private Label. Vrem să punctăm proiectele marilor retaileri și inovațiile în această categorie. Rolul retailerilor în consolidarea imaginii de Private Label și crearea de awareness într-un domeniu de pionierat în România – Convenience Food (ready-meals, ready-to-eat, ready-to-cook).
  • Producătorii răspund Prezent la noile tendințe de consum: Cum se adaptează producătorii la cererea crescută de Private Label? Dar la preferințele de consum de mâncare gata preparată, semipreparată, to-go și plant based? Modalități eficiente de colaborare cu retailerii pentru a îmbunătăți distribuția și vizibilitatea acestor produse la raft.

Vom organiza un spațiu expozițional, cu standuri personalizate, pentru producătorii de alimente și băuturi, care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile în materie de Private Label, precum și noutățile din categoria Convenience Food: ready-meals, ready-to-heat, ready-to-cook, to-go, plant based. Expozanții vor organiza întâlniri la standurile lor și vor oferi degustări de produse participanților prezenți la eveniment.

Conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 este o resursă valoroasă de educație și informare pentru sectorul de alimente și băuturi din România, singurul eveniment care își propune să evalueze oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de Private Label.

Pe parcursul zilei, veți putea interacționa cu liderii din industrie, veți putea împărtăși idei cu aceștia și veți putea vizita standurile din Expo Hall, unde vor fi prezentate cele mai recente produse și servicii din piața locală sau europeană.

Vă invităm să vă rezervaţi locurile în sală, completând Formularul de participare.

Costul unui bilet de participare este de 180 de euro + TVA/persoană.

Pentru alte informații despre cum puteți dobândi calitatea de parteneri sau expozanți ai evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, vă rugăm să ne contactați prin telefon: + 40 31 425.38.82, +40 729 880 041 (Maria Hurduc) sau +40721049190 (Andrada Bercaru) și e-mail: maria.hurduc@modernbuyer.ro; andrada.bercaru@modernbuyer.ro.

Aici puteți găsi imagini de la ediția 2023.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!