Aysa.ai, soft de optimizare pentru motoarele de căutare, dedicat industriei e-commerce, lansat anul trecut de antreprenorul Marius Dosinescu, atrage o investiție de 150.000 de euro de la Innovator Spark, jucător în dezvoltarea software end-to-end. Intenția investitorului este de a sprijini finalizarea și lansarea soluției Aysa.ai ca produs SaaS.
Investiția Innovator Spark în Aysa.ai va fi structurată în trei tranșe egale de 50.000 de euro, fiecare reprezentând 1.25% din companie.
Prin această decizie, Innovator Spark a evaluat Aysa.ai la aproximativ 4 milioane de euro.
Implicarea activă se va reflecta și în participarea la consiliul de administrație și în oferirea de sfaturi strategice bazate pe expertiza și experiența acestora. Printre altele, compania își propune să ofere îndrumare în privința direcției de dezvoltare a produsului, strategiilor de piață și planurilor de expansiune.
„Investițiile în astfel de produse și parteneriate similare se impune ca o inițiativă strategică, menită să satisfacă corespunzător cerințele și nevoile în continuă schimbare ale acestui domeniu”, a declarat Mihai Runcan, Fondator Innovator Spark.
Obiectivul principal al Aysa.ai în acest an este finalizarea și lansarea comercială a produsului în varianta SaaS, alături de continuarea oferirii serviciilor SEO. Investiția realizată de Innovator Spark va accelera dezvoltarea și vânzarea produsului, precum și expansiunea rapidă pe noi piețe.
În ceea ce privește distribuția clienților între piața locală și cea internațională, strategia Aysa.ai se axează pe extinderea semnificativă a prezenței în piețe precum SUA, Canada și Marea Britanie, iar în paralel testează și dezvoltă produsul în Europa de Est, cu accent pe România, Bulgaria, Ungaria și Moldova. Din punct de vedere financiar, compania țintește atingerea unei cifre de afaceri de 300.000 de euro în 2024, bazată pe o combinare eficientă de abonamente SaaS și servicii SEO.
„Cu aceste fonduri, ne propunem să finalizăm și să lansăm produsul nostru SaaS, transformând Aysa.ai într-un instrument esențial pentru gestionarea eficientă a SEO-ului”, a declarat Marius Dosinescu, Fondator Aysa.ai.
În ultimele nouă luni, de la lansarea pe piață, Aysa.ai a ajuns la 23 de clienți plătitori și 7 parteneriate strategice.
În luna mai, Marius Dosinescu, fondator, a vândut FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, către lanțul de florării Magnolia.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).