11.8 C
București
miercuri, octombrie 16, 2024

Retail – Kaufland Card aniversează cinci ani – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Kaufland România aniversează 5 ani ai programului de loialitate Kaufland Card printr-o campanie de comunicare 360 intitulată „5 Ani de Lucruri Bune” cu premii în valoare totală de 2.500.000 lei.

În cadrul campaniei „5 Ani de Lucruri Bune”, Kaufland România oferă clienților noi experiențe la cumpărături, promoții cu valabilitate extinsă și premii atractive.

Campania este sprijinită printr-o comunicare de tip 360, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland România aniversează 5 ani ai programului de loialitate Kaufland Card printr-o campanie de comunicare 360 intitulată „5 Ani de Lucruri Bune” cu premii în valoare totală de 2.500.000 lei.

În cadrul campaniei „5 Ani de Lucruri Bune”, Kaufland România oferă clienților noi experiențe la cumpărături, promoții cu valabilitate extinsă și premii atractive. Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie – 5 noiembrie 2024 și include:

  • Promoții cu valabilitate extinsă: Reduceri atractive la super-branduri în fiecare dintre cele 9 săptămâni de campanie. În plus, clienții vor beneficia de un cashback suplimentar de 5% (calculat din prețul deja redus al produselor) direct în contul lor Kaufland Card, atunci când scanează cardul la cumpărături. Cashback-ul se va aloca sub formă de cupon Kaufland Card activabil, începând cu 18 noiembrie.
  • Tragere la sorți: Clienții pot participa la tragerea la sorți simplu și rapid: trebuie doar să facă o achiziție de minimum 50 de lei și să scaneze Kaufland Card la casă. Astfel, vor fi automat înscriși în tragerea la sorți, fără alți pași suplimentari.
  • Premiile includ 5 mașini BMW albastre Seria 3, 50 aparate de gătit Tefal Cook4me, 500 cupoane de 500 lei, 5000 cupoane de 100 lei și 50.000 de produse cadou sub formă de cupon de reducere Kaufland Card.
  • Roata Brandurilor bune: În fiecare săptămână, clienții care fac cumpărături în valoare de minimum 50 de lei au șansa să învârtă roata brandurilor din aplicație pentru a participa la o tragere la sorți cu premii în cupoane de reducere Kaufland Card și, în plus, pot obține pe loc discounturi suplimentare, de până la 45%, la produse dintr-o gamă largă de branduri, tot sub formă de cupon Kaufland Card.

Campania este sprijinită printr-o comunicare de tip 360, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland pregătește și o serie de activări interactive și surprize digitale. De la campanii inovatoare pe rețelele sociale și colaborări cu influenceri de top, până la conținut exclusiv și oferte personalizate,  fiecare interacțiune va aduce un plus de entuziasm și valoare comunității.

Compania încurajează clienții să treacă de la cardul fizic la cel digital, oferind clienților activi care-și folosesc cardul fizic de cel puțin 6 luni și aleg acum să își descarce aplicația și să treacă pe digital un cupon de 40 de lei pentru primul coș de cumpărături realizat cu scanarea Kaufland Card digital. Această tranziție nu doar că simplifică experiența de cumpărături, dar și aduce un beneficiu imediat pentru cei care adoptă soluțiile digitale.

„Povestea Kaufland Card a început acum 5 ani, cu o promisiune către clienții noștri: să aducem lucruri bune mai ușor prin Kaufland Card. Astăzi, suntem mândri să sărbătorim acest succes împreună cu milioane de utilizatori fideli. Fiecare vizită la Kaufland devine mai plăcută și mai benefică, atât pentru bugetul familiilor, cât și pentru comunitate. Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută și eficientă. Vom continua să ne adaptăm și să îmbunătățim constant serviciile oferite”, spune Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Prin această campanie, Kaufland continuă strategia de digitalizare și îmbunătățire constantă a serviciilor sale. Utilizarea cardului digital a crescut de la o cotă de 30% în 2019, la 70% în prezent, depășind semnificativ procentul de utilizare a cardului fizic. Aceasta demonstrează angajamentul Kaufland de a oferi clienților o experiență de cumpărături modernă, rapidă și eficientă, consolidându-și poziția de lider pe piața de retail din România.

Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată atât din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!