Retailerul german Kaufland are în România peste 180 de magazine și continuă să se extindă.
„Cu fiecare magazin deschis, generăm în medie 80-100 de locuri de muncă pentru comunitatea locală. În acest moment, avem peste 800 de posturi disponibile în 80 de orașe din toată țara, oferind oportunități diverse în multe regiuni, astfel încât fiecare să poată găsi rolul care i se potrivește”, au declarat reprezentanții companiei.
Întrebați ce salarii le oferă angajaților, aceștia nu au oferit un răspuns concret, afirmând în schimb că analizează „constant schimbările legislative și din piață” pentru a se asigura că oferă pachete salariale atractive și competitive pentru angajații noi și recompensează corect angajații existenți.
„De la începutul lunii iunie, veniturile în companie au crescut cu aproximativ 11%, ca un răspuns ferm de susținere pentru angajați, fiind important pentru noi ca toți colegii, indiferent de poziție sau departament, să se simtă apreciați și să știe că munca le este recompensată pe măsură.
Mai mult, din 2021, am introdus transparența totală privind remunerația pentru candidații la roluri de execuție, oferindu-le informații clare despre salariu încă de la începutul procesului de recrutare. Pentru rolurile de conducere, precum manageri de magazin sau directori regionali în diverse orașe și regiuni din țară, negocierea salariului se realizează în funcție de responsabilități și atribuții”, au declarat reprezentanții Kaufland pentru „Adevărul”.
Ce beneficii extrasalariale oferă Kaufland
Întrebați care sunt beneficiile extrasalariale pe care le oferă angajaților, reprezentanții Kaufland au răspuns că se străduiesc să răspundă cât mai bine cerințelor candidaților și angajaților din companie.
„Investim constant în bunăstarea angajaților, oferindu-le pachete salariale competitive, beneficii suplimentare și oportunități de dezvoltare profesională și personală. Cei circa 18.000 de colegi din România beneficiază de diferite bonusuri, bonuri de masă, plăți aniversare, asigurare de sănătate privată garantată, zile libere plătite suplimentare, acordate pentru ocazii speciale, precum și zile de concediu de odihnă în plus, în funcție de vechimea în companie. Pentru a sprijini echilibrul dintre viața personală și profesională, oferim un program de lucru flexibil, inclusiv opțiuni part-time.
Ne dorim ca fiecare coleg să fie activ implicat în crearea unui mediu de lucru pozitiv și transparent. Le oferim oportunități de voluntariat prin acordarea de zile libere dedicate și inițiative care încurajează participarea. Suntem mândri că în 2024 am primit titlul de Angajator de Top în România pentru a noua oară consecutiv, iar acest lucru ne motivează să fim în continuare un angajator atractiv pentru noile generații”, au explicat reprezentanții companiei.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).