18.1 C
București
marți, aprilie 29, 2025

Retail – Marile companii din domeniul bunurilor de consum pariază pe India pentru a compensa încetinirea din China – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În condițiile în care PIB-ul Indiei înregistrează cel mai rapid ritm de creștere în rândul marilor economii emergente, companiile încearcă să-și vândă gama diversă de produse lansând noi arome și variante de dimensiuni pentru atragerea populației masive a țării și piața rurală neexploatată până acum...

„În timp ce în ultimele decenii companiile s-au concentrat pe vânzările pe piața chineză, următorul deceniu va fi despre vânzările în India.

Aceste companii au făcut investiții în India, de exemplu PepsiCo a lansat Kurkure Chaat Fills, Coca-Cola a făcut îmbunătățiri pentru a majora termenul de valabilitate al produselor, iar Nestle intenționează să introducă la finalul anului marca sa premium de cafea Nespresso.

India devine următorul mare pariu de creștere pentru PepsiCo, Unilever, Nestle și alți giganți din domeniul produselor ambalate, care caută să compenseze declinul cererii cauzat de redresarea inegală din China.

Evenimente

11 septembrie – Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, avocat.ro, CITR
18 septembrie – Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură – Ediția a V-a. Parteneri: avocat.ro
24 septembrie – Eveniment News.ro – ROINVEST – Ediția a V-a. Parteneri: ARB, avocat.ro, Philip Morris, TeraPlast
7 octombrie – Eveniment Profit Energy.forum – Ediția a VIII-al Parteneri: avocat.ro, Raiffeisen Bank
5 noiembrie – Gala Profit – Povești cu Profit… Made in Romania. Parteneri: ARB, avocat.ro, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

În condițiile în care PIB-ul Indiei înregistrează cel mai rapid ritm de creștere în rândul marilor economii emergente, companiile încearcă să-și vândă gama diversă de produse lansând noi arome și variante de dimensiuni pentru atragerea populației masive a țării și piața rurală neexploatată până acum, arată Agerpres.

„În timp ce în ultimele decenii companiile s-au concentrat pe vânzările pe piața chineză, următorul deceniu va fi despre vânzările în India. Trebuie mers acolo unde evoluțiile demografice și economice stimulează vânzările”, a apreciat Brian Jacobsen, economist șef la Annex Wealth Management.

Companiile din domeniul bunurilor de consum prezente în India, țara cea mai populată din lume, se așteaptă ca majorarea cheltuielilor guvernamentale, condițiile meteo favorabile și creșterea consumului privat să sprijine redresarea cheltuielilor consumatorilor în următoarele trimestre.

Aceste evoluții ar urma să majoreze cota de piață combinată a principalelor multinaționale – Coca-Cola, P&G, PepsiCo, Unilever și Reckitt – după declinul înregistrat în China.

Aceste companii au făcut investiții în India, de exemplu PepsiCo a lansat Kurkure Chaat Fills, Coca-Cola a făcut îmbunătățiri pentru a majora termenul de valabilitate al produselor, iar Nestle intenționează să introducă la finalul anului marca sa premium de cafea Nespresso.

Mondelez International a încheiat un parteneriat cu Lotus Biscoff pentru a-și vinde produsele, și intenționează să lanseze noile pachete de biscuiți Oreo luna aceasta. În ultimele luni Mondelez, Coca-Cola, Unilever și PepsiCo au raportat creșterea vânzărilor în India.

Nestle a raportat un declin al vânzărilor în China și a apreciat că evoluția economiei și încrederea consumatorilor „sunt clar mai slabe decât ne-am așteptat”.

„China a fost mereu considerată de investitori un stimulent al creșterii, dar vedem acum că situația s-a modificat”, susține Don Nesbitt, director în cadrul F/m Investments.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!