10 C
București
duminică, aprilie 21, 2024

Retail – Mario Matić este noul Director general al echipei Interbrands Orbico România – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cu peste 20 ani de experiență în sectorul FMCG, Mario Matić ocupă, începând de la 1 ianuarie 2024, poziția de Director general al companiei Interbrands Orbico România.

În ultimii cinci ani, Mario a condus Orbico Corația, iar în timpul mandatului său, a contribuit la majorarea veniturilor echipei cu 50%, de la 360 mil.

”Astăzi, Orbico Croația este a doua țară, după România, în ceea ce privește veniturile și avem o piață mică – 4 milioane de oameni.

Cu peste 20 ani de experiență în sectorul FMCG, Mario Matić ocupă, începând de la 1 ianuarie 2024, poziția de Director general al companiei Interbrands Orbico România.

”Interbrands Orbico România este cea mai mare companie din Grupul Orbico, având cel mai mare număr de angajați și cea mai mare cifra de afaceri. Pe lângă rolul nou, o provocare este și faptul că piața din România este de cinci ori mai mare decât piața din Croația și mult mai complexă, în același timp”, a subliniat Mario Matić.

În ultimii cinci ani, Mario a condus Orbico Corația, iar în timpul mandatului său, a contribuit la majorarea veniturilor echipei cu 50%, de la 360 mil. euro la 550 milioane euro.

”Astăzi, Orbico Croația este a doua țară, după România, în ceea ce privește veniturile și avem o piață mică – 4 milioane de oameni. Un alt mare succes este reducerea cu 80% a împrumuturilor și o creștere medie anuală a profitului cu 10%”, a punctat Mario Matić.

Interbrands Orbico este cea mai mare companie de distribuție și servicii logistice în industria de FMCG și Beauty din România.

În 2023, cifra de afaceri a companiei a fost de 1,2 miliarde de euro, cu un miliard de euro mai mult decât vânzările separate ale celor patru companii înregistrate în 2020, înainte de fuziune.

Interbrands Orbico numără peste 2.300 de oameni care gestionează un portofoliu cu peste 200 de braduri de top FMCG și Beauty și 10.000 de produse, oferind o gamă variată de marci cunoscute la nivel mondial, de la produse cosmetice sau tutun, la produse alimentare și nealimentare, dar și soluții complete de logistică și vânzare pentru partenerii și clienții companiei.

Printre proiectele principale ale Grupului Orbico, putem menționa extinderea sau consolidarea parteneriatului cu producători strategici, precum Philip Morris International, Procter & Gamble, Kelloggs, Bolton (Rio Mare, Meglio) Lindt, Heinz, Wella, Ekaterra (Lipton), Duracell, Coty, Converse, Clarins, Shiseido, Revolution. Grupul Orbico acoperă un univers de peste 30.000 de magazine și își desfășoară activitatea în 100 de filiale și 20 de depozite centrale și regionale.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!