2.9 C
București
miercuri, ianuarie 22, 2025

Retail – Nestle a crescut prețurile cu 9,8% în primul trimestru, atribuind… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Grupul de bunuri de larg consum Nestle a mărit prețurile cu 9,8% în primul trimestru, atribuind acest lucru ”inflației semnificative a costurilor”, transmite Reuters.

Compania a mărit prețurile cu 8,2% anul trecut și a înregistrat volume de vânzări în creștere cu 0,1%.

Cafeaua, pentru care grupul deține mărcile Nescafe, Nespresso și Starbucks, a înregistrat o creștere mare cu o singură cifră, în timp ce vânzările produselor de cofetărie, care includ KitKat, Smarties, Milky Bar și Quality Street, au crescut cu două cifre.

Grupul de bunuri de larg consum Nestle a mărit prețurile cu 9,8% în primul trimestru, atribuind acest lucru ”inflației semnificative a costurilor”, transmite Reuters.

Compania cu sediul în Elveția a raportat marți venituri din vânzări în creștere cu 5,6% în perioada de trei luni, ajungând la 23,5 miliarde de franci elvețieni (26,49 miliarde dolari), cu puțin peste estimarea consensului analiștilor, scrie News.ro.

Dar volumele vânzărilor, listate ca ”creștere internă reală”, au scăzut cu 0,5%.

Compania a mărit prețurile cu 8,2% anul trecut și a înregistrat volume de vânzări în creștere cu 0,1%.

Majorările au avut loc în timp ce consumatorii se luptă cu prețuri mult mai mari la alimente, produse de bază pentru gospodărie și nu numai.

În timp ce inflația generală anuală a încetinit la 2,9% în Elveția, aceasta rămâne la 6,9% în zona euro și la 10,1% în Regatul Unit.

Nestle a spus că a înregistrat creșteri la anumite categorii, inclusiv gama Purina PetCare.

Cafeaua, pentru care grupul deține mărcile Nescafe, Nespresso și Starbucks, a înregistrat o creștere mare cu o singură cifră, în timp ce vânzările produselor de cofetărie, care includ KitKat, Smarties, Milky Bar și Quality Street, au crescut cu două cifre.

De asemenea, grupul a spus că a observat ”o degradare” limitată a consumatorilor legată de prețuri.

Firmele de bunuri de larg consum au crescut prețurile în general.

În ianuarie, CEO-ul Unilever, Alan Jope, a declarat pentru CNBC că compania a înregistrat ”o presiune extraordinară a costurilor de intrare” în anumite domenii, inclusiv agricultură, produse derivate din petrochimie, energie, transport și logistică.

El a spus, de asemenea, că se așteaptă ca companiile să ”depășească vârful inflației, dar nu la prețuri de vârf”.

Dar firmele s-au confruntat, de asemenea, cu acuzații de creștere a prețurilor bunurilor înainte de costurile de intrare, stimulând „inflația lăcomiei”.

Economiștii au observat că marjele corporative rămân puternice, în ciuda problemelor economice mai ample.

CEO-ul Nestle, Mark Schneider, a declarat marți, într-un comunicat, că ”eforturile de optimizare a portofoliului și stabilirea responsabilă a prețurilor au ajutat la compensarea presiunilor continue rezultate din doi ani de inflație a costurilor”.

Schneider a semnalat în februarie că vor urma noi creșteri ale prețurilor, spunând reporterilor că grupul a înregistrat o scădere ”masivă”, de aproximativ 2,60 puncte procentuale a marjei sale brute.

Cu toate acestea, președintele Nestle, Paul Bulcke, a declarat în martie, pentru ziarul elvețian Finanz und Wirtschaft, că presiunile asupra prețurilor se reduc.

Nestle și-a reafirmat marți previziunile pentru 2023, de o creștere organică a vânzărilor cu 6-8% și o marja operațională subiacentă de 17-17,5%.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!