12.8 C
București
luni, mai 27, 2024

Retail – Nicoleta Scarlat, Eisberg România, este speaker al conferinței Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În cadrul evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, Nicoleta va vorbi despre importanța pe care o acordă compania dezvoltării segmentului de salate fresh convenience de pe piața românească, atât în retail, cât și în HoReCa.

În data de 16 mai 2024, la Hotel Caro din București, Modern Buyer organizează Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, un eveniment ce reunește două teme de mare actualitate: proiecte și inovații în industria mărcilor private, precum și tendințele din piața preparatelor gata de consum sau semipreparatelor.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției.

Nicoleta Scarlat conduce departamentele de Vânzări și Marketing din Eisberg România și gestionează relația cu furnizorii și achizitorii din Horeca și Retail. Tot ea supervizează direcțiile de comunicare publică ale brandului Eisberg.

În cadrul evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, Nicoleta va vorbi despre importanța pe care o acordă compania dezvoltării segmentului de salate fresh convenience de pe piața românească, atât în retail, cât și în HoReCa.

Principalul obiectiv al companiei pentru anul 2024 este să continue creșterea notorietății salatelor, Eisberg România fiind cea care în 1995 a introdus pe piața autohtonă salatele ready-to-eat.

Actualmente compania are 105 angajați și un volum de vânzări de 5.000 de tone anual.

Eisberg este unul dintre principalii producători de salate gata de consum din Europa și unul dintre liderii pieței în Elveția și în Europa de Est.

Cu unități de producție în Elveția, Polonia, Austria, România și Ungaria și un birou de achiziții în Spania, Eisberg deservește clienții din sectorul retail, food service și industria alimentară cu o gamă variată de produse.

În 2016, Eisberg a devenit parte a Bell Food Group – unul dintre cele mai mari grupuri de companii alimentare din lume, originar din Elveția, iar în 2017 a fuzionat cu o altă companie elvețiană Gastro Star.

Eisberg este partener al evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024.

În data de 16 mai 2024, la Hotel Caro din București, Modern Buyer organizează Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, un eveniment ce reunește două teme de mare actualitate: proiecte și inovații în industria mărcilor private, precum și tendințele din piața preparatelor gata de consum sau semipreparatelor.

Evenimentul, care a ajuns deja la ediția cu numărul XII, este dedicat managerilor de achiziţii din retail și HoReCa, managerilor de vânzări și managerilor comerciali din FMCG, precum și managerilor din companiile furnizoare de soluţii şi servicii specifice.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 se va desfășura pe durata întregii zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției. Așteptăm peste 200 de participanți la conferința noastră.

În prima parte a conferinței, vom descoperi cum impactează scăderea puterii de cumpărare industria de Private Label, cum răspund producătorii și furnizorii tendințelor în schimbare de consum, adaptându-se cererii de Private Label.

În categoria Convenience Food am inclus următoarele subcategorii:

– gastronomia (mâncarea gata preparată din hipermarketuri);

– categoria ready-to-eat – produse ambalate de la furnizori;

– produse congelate sau refrigerate din segmentul ready-to-cook, ready-to-heat

– produsele to go;

– plant based, tot din categoria ready-to-cook or ready-to-heat.

Pentru prima dată, evenimentul va acoperi aceste subcategorii emergente pe piața din România. Modern Trade alocă spații din ce în ce mai mari acestor subcategorii și noi credem că tot ce numim convenience food este o categorie vedetă și se află pe un trend bun.

Ne propunem să creionăm dimensiunea și dinamica acestei piețe, aceasta înseamnă că vom invita agenții specializate să analizeze anumite categorii și subcategorii. Vrem să vedem cum abordează Retailerii acest sortiment, și care este dinamica diverselor subcategorii de produse.

Ce știm despre principalele tendințe, obiceiuri de cumpărare și de consum de Private Label? Vom oferi o analiză a datelor disponibile și a evoluțiilor recente, în consumul de Private Label. Vom primi informații de la specialiști, care să ne ajute la înțelegerea obiceiurilor de cumpărare și să ne adaptăm la cerințele în schimbare ale consumatorilor. Vom afla care sunt implicațiile pentru producătorii și retailerii angrenați în producția de Private Label, ca factor de diferențiere în piață.

Retailerii: Pionierii categoriei Private Label. Vrem să punctăm proiectele marilor retaileri și inovațiile în această categorie. Rolul retailerilor în consolidarea imaginii de Private Label și crearea de awareness într-un domeniu de pionierat în România – Convenience Food (ready-meals, ready-to-eat, ready-to-cook).

Producătorii răspund Prezent la noile tendințe de consum: Cum se adaptează producătorii la cererea crescută de Private Label? Dar la preferințele de consum de mâncare gata preparată, semipreparată, to-go și plant based?

Modalități eficiente de colaborare cu retailerii pentru a îmbunătăți distribuția și vizibilitatea acestor produse la raft.

Inovații pentru a satisface preferințele în schimbare ale consumatorilor în privința alimentației sănătoase și a dietei echilibrate.

Certificări și Standarde de Calitate. Cum se obțin certificările și standardele de calitate necesare proceselor de producție a Private Labels, dar și a alimentelor gata de consum.

Vom organiza un spațiu expozițional, cu standuri personalizate, pentru producătorii de alimente și băuturi, care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile în materie de Private Label, precum și noutățile din categoria Convenience Food: ready-meals, ready-to-heat, ready-to-cook, to-go, plant based.

Expozanții vor organiza întâlniri la standurile lor și vor oferi degustări de produse participanților prezenți la eveniment.

Conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024 este o resursă valoroasă de educație și informare pentru sectorul de alimente și băuturi din România, singurul eveniment care își propune să evalueze oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de Private Label.

Pe parcursul zilei, veți putea interacționa cu liderii din industrie, veți putea împărtăși idei cu aceștia și veți putea vizita standurile din Expo Hall, unde vor fi prezentate cele mai recente produse și servicii din piața locală sau europeană.

Participă la eveniment!

Vă invităm să vă rezervaţi locurile în sala completând Formularul de participare

Costul unui bilet de participare este de 180 de euro + TVA/persoană.

Pentru alte informații despre cum puteți dobândi calitatea de parteneri sau expozanți ai evenimentului Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024, vă rugăm să ne contactați prin telefon: + 40 31 425.38.82, +40 729 880 041 (Maria Hurduc) sau +40721049190 (Andrada Bercaru) și e-mail: maria.hurduc@modernbuyer.ro; andrada.bercaru@modernbuyer.ro.

Aici puteți găsi imagini de la ediția 2023

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!