În prima parte a anului 2024, Penny a atins pragul de 200 de măcelării partenere în magazinele din întreaga rețea din țară, mizând pe parteneriate cu 18 branduri de măcelării regionale. De asemenea, pe lângă cele 200 de măcelării partenere, retailerul numără în rețea și 10 măcelării proprii.
Penny plănuiește să crească numărul de măcelării la 375 până în 2029, consolidând astfel pilonul strategic al produselor românești care se bazează pe dezvoltarea portofoliului cu proveniență locală.
Colaborarea dintre Penny și măcelăriile partenere a început în 2013, din dorința de a beneficia de expertiza cunoscătorilor de cărnuri, având ca scop îmbogățirea ofertei de produse din carne proaspătă și produse din carne din magazine, adaptate cerințelor locale și bazate pe tradiție și calitate.
Aceste parteneriate au contribuit la diversificarea gamei de produse disponibile clienților, încurajând totodată producția și consumul local, măcelăriile partenere fiind aliniate pilonului strategic Penny pentru dezvoltarea sortimentului de produse românești.
„Suntem mândri să lucrăm alături de 18 parteneri regionali care împărtășesc valorile noastre și, împreună, să contribuim la susținerea economiei locale. Măcelăriile partenere extind și mai mult sortimentul nostru de carne proaspătă și produse din carne, oferind produse calibrate la cererea locală. Viziunea noastră este să extindem parteneriatele și să îmbogățim experiența de cumpărături la cât mai multe dintre magazinele noastre din țară”, a declarat Dan Crișan, COO al Penny România.
„Fiecare parteneriat cu măcelăriile locale reprezintă pentru noi o oportunitate de a pune la dispoziție clienților produse din carne de cea mai bună calitate, direct din inima comunităților românești”, a afirmat Sorin Pandele, Project Manager Carne, Penny România.
Nu în ultimul rând, chef Nicolai Tand este imaginea componentei de comunicare ce vizează măcelăriile și contribuie, prin expertiza lui, la valorificarea calității și diversității ofertei de carne din măcelăriile prezente în magazinele Penny, îmbogățind astfel experiența culinară a clienților din întreaga țară.
Pennyeste conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.
În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 377 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).