-1.9 C
București
miercuri, martie 19, 2025

Retail – PepsiCo a obținut rezultate financiare peste așteptări – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Afacerile internaționale au reprezentat aproximativ 40% din veniturile PepsiCo pentru anul fiscal 2023, în timp ce afacerile sale din America de Nord au reprezentat restul.

Vânzările din primul trimestru la cea mai mare afacere a PepsiCo, unitatea de băuturi din America de Nord, au crescut cu 1%, în timp ce volumul organic a scăzut cu 5%.

Vânzările totale la unitatea sa Quaker Foods din America de Nord au scăzut cu 24% după rechemarea produselor Quaker făcute, făcută pentru prima dată în SUA în decembrie, din cauza unei potențiale contaminări cu salmonella...

PepsiCo a obținut rezultate financiare peste așteptări în primul trimestru, datorită cererii internaționale pentru sucurile și gustările sale, precum Cheetos și Doritos, și prețurilor mai mari, chiar dacă a înregistrat o încetinire în Statele Unite, transmite Reuters.

Evenimente

25 aprilie – MedikaTV – Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai – Maratonul Fondurilor Europene
27 mai – Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) – Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Consumatorii din Europa, Asia Pacific și China au dat bani pentru sucurile și chipsurile scumpe ale PepsiCo, în timp ce clienții din SUA au redus achizițiile din cauza bugetelor mai strânse, scrie News.ro.

”Am avut trei ani de… inflație masivă și aceasta trebuie absorbită și cred că impactul cumulat al acesteia a pus o mică presiune asupra consumatorului. Dar ne așteptăm să se reducă odată cu trecerea timpului”, a spus directorul financiar Jamie Caulfield.

Prețurile medii ale companiei au crescut cu 5% în primul trimestru. Volumul său organic a scăzut cu 2%, comparativ cu o scădere de 4% observată în trimestrul al patrulea.

Afacerile internaționale au reprezentat aproximativ 40% din veniturile PepsiCo pentru anul fiscal 2023, în timp ce afacerile sale din America de Nord au reprezentat restul.

PepsiCo și-a extins portofoliul pe piețele dezvoltate și emergente pentru a stimula cererea prin lansarea de produse precum ovăzul instant Quaker aromat și băutura energizantă Celsius, a declarat CEO-ul Ramon Laguarta.

Vânzările din primul trimestru la cea mai mare afacere a PepsiCo, unitatea de băuturi din America de Nord, au crescut cu 1%, în timp ce volumul organic a scăzut cu 5%.

Vânzările totale la unitatea sa Quaker Foods din America de Nord au scăzut cu 24% după rechemarea produselor Quaker făcute, făcută pentru prima dată în SUA în decembrie, din cauza unei potențiale contaminări cu salmonella.

PepsiCo se așteaptă ca afacerile sale din America de Nord să se îmbunătățească treptat, pe măsură ce impactul asociat cu rechemarea produselor este moderat.

Venitul net al companiei în primul trimestru a crescut cu 2,3% la 18,25 miliarde dolari, depășind estimările LSEG, de 18,07 miliarde dolari.

Profitul de bază al PepsiCo, de 1,61 dolari pe acțiune, a depășit așteptările de 1,52 dolari.

”Acesta va fi un alt an de creștere a veniturilor determinată de prețuri, chiar dacă prețurile au scăzut”, a spus analistul Wedbush Gerald Pascarelli.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!