3.6 C
București
marți, decembrie 3, 2024

Retail – PepsiCo România a lansat Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a lansat Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie.

„Lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie vine după ce am realizat alte două obiective importante pentru brandul Pepsi în 2024: schimbarea Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală pentru brandul emblematic Pepsi.

Am marcat, astfel, intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii.” a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a lansat Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie. De peste două decenii pe piața din România, Pepsi Twist a cucerit gusturile românilor prin combinația sa unică de Pepsi și lămâie.

Cu o identitate bine definită, Pepsi Twist este expresia “Artistului”, a rebelului din portofoliul Pepsi, opțiunea consumatorilor atunci când vor să încerce ceva diferit, dar care este exact pe gustul lor.

Noul produs păstrează aceeași savoare intensă și prospețime caracteristice gamei, fiind o alegere potrivită pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.

„Lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie vine după ce am realizat alte două obiective importante pentru brandul Pepsi în 2024: schimbarea Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală pentru brandul emblematic Pepsi. Am marcat, astfel, intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii.” a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.

„În același timp, prin acțiunile, evenimentele și parteneriatele pe care le realizăm, urmărim să explorăm pasiunile consumatorilor pentru cultură și trendurile care contează pentru ei. Pepsi Twist continuă inovațiile din noua eră, demonstrând angajamentul nostru de a aduce în portofoliu produse cu un gust irezistibil, care răspund, totodată, dorinței de a consuma mai puțin zahăr”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo.

În 2024, PepsiCo a anunțat schimbarea numelui Pepsi Max în Pepsi Zero, cu un ambalaj redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului.

De asemenea, la începutul acestui an, PepsiCo a dezvăluit noul logo și noua identitate vizuală a brandului Pepsi printr-o campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design”.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91,5 miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice, ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!