23.9 C
București
marți, iulie 23, 2024

Retail – Perla Harghitei, cifră de afaceri în creștere cu 20% față de anul trecut. Compania are în derulare investiții de 40 milioane euro. O stație de gospodărire a apei de 6 milioane euro, în curs de finalizare – Sinteza

4 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 151 milioane lei (echivalentul a 30,5 milioane euro), în creștere cu 20% față de anul precedent.

Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics 27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a).

Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel 25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar Principalele motive care stau la baza acestor rezultate sunt întărirea echipei în mai multe zone-cheie ale companiei, îmbunătățirea proceselor operaționale, focusul echipei comerciale și consolidarea relațiilor cu partenerii de distribuție.

Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 151 milioane lei (echivalentul a 30,5 milioane euro), în creștere cu 20% față de anul precedent. Creșterea volumului de unități vândute a fost de 19%.

Evenimente

25 iunie – Medika TV – Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie – Maraton Profit News TV – Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie – Maraton Medika TV – Sanatatea Aparatului Urinar

Principalele motive care stau la baza acestor rezultate sunt întărirea echipei în mai multe zone-cheie ale companiei, îmbunătățirea proceselor operaționale, focusul echipei comerciale și consolidarea relațiilor cu partenerii de distribuție. De asemenea, noua platformă de comunicare a brandurilor a contribuit la creșterea notorietății mărcii Perla Harghitei.

Compania, care a anunțat un plan de investiții multianual de 40 de milioane de euro în vara anului trecut, estimează că ritmul susținut de creștere se va menține și în 2024.

„Semnalele care vin dinspre partenerii comerciali și consumatori sunt îmbucurătoare. Ca prioritate strategică, pe termen mediu și lung, ne propunem să consolidăm stilul de guvernanță corporativă responsabilă, prin optimizarea și digitalizarea activităților și investiții în tehnologie. Rezultatul final pe care îl urmărim este valorificarea cu responsabilitate a acestei resurse prețioase – apa minerală naturală”, a declarat Mihai Neagu, CEO Perla Harghitei, numit în funcție vara anului trecut.

Perla Harghitei, cu fabrica la Sâncrăieni (județul Harghita), are în portofoliu brandurile Perla Harghitei și Tiva Harghita.

Potrivit managementului companiei, segmentul de sticlă returnabilă rămâne unul strategic, Perla Harghitei intenționând să extindă rețeaua de distribuție și investițiile operaționale viitoare. „Deocamdată segmentul este mic, dar suntem determinați să contribuim la instalarea noilor obiceiuri de consum”, a completat Mihai Neagu.

Perla Harghitei va continua să investească în modernizarea și eficientizarea sistemelor de captare, îmbuteliere și livrare a apelor minerale naturale din portofoliu, fiind în curs de finalizare a unei investiții de aproximativ 6 milioane euro în stația de gospodărire a apei.

Apa minerală naturală în bazinul Ciucului Inferior de la poalele Munților Harghita a fost descoperită în anii ’50, zona vulcanică oferind un potențial important de resurse. În 1974 s-a construit fabrica actuală în Sâncraieni (județul Harghita) și a început comercializarea apelor sub brandul Perla Harghitei.

Brandurile Perla Harghitei și Tiva Harghita sunt disponibile consumatorului în variantele plată, carbo și ușor carbo.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!