1.7 C
București
vineri, ianuarie 27, 2023

Retail – Prospeteria, noua alternativă de gustări sănătoase din magazinele Carrefour – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Cu o gamă diversificată de produse proaspete, de la fructe și legume, salate, sandvișuri, până la băuturi precum apă sau sucuri naturale de fructe 100% fresh, nepasteurizate, fără aditivi sau coloranți, Prospeteria își propune să devină o preferință a clienților cu un stil de viață activ, atenți la alegerile alimentare.

Proiectul vorbește de la sine, fiind dezvoltat în parteneriat cu Dorna, apa îmbuteliată în România, și un furnizor de fructe, Microfruits, o companie cu acționariat 100% românesc.

Prezenta de peste 10 ani pe piata romaneasca, publicatia online Modern Buyer se adreseaza profesionistilor in achizitii si vanzari din industriile retail, FMCG, horeca, do-it-yourself, electro-IT, e-commerce.

Ca parte a strategiei globale Act for Food, lansată în 2018, Carrefour România continuă demersurile spre tranziția la o alimentație sănătoasă. Recent, retailerul francez a lansat în rețeaua sa de magazine conceptul Prospeteria, o zonă de gustări ready-to-eat pentru toți cei aflați în căutarea unor alternative mai sănătoase, pentru o energizare rapidă sau chiar pentru masa de prânz. Cu o gamă diversificată de produse proaspete, de la fructe și legume, salate, sandvișuri, până la băuturi precum apă sau sucuri naturale de fructe 100% fresh, nepasteurizate, fără aditivi sau coloranți, Prospeteria își propune să devină o preferință a clienților cu un stil de viață activ, atenți la alegerile alimentare.

Produsele din cornerul Prospeteria sunt disponibile în prezent în 43 de hipermarketuri Carrefour din toată țara şi o selecție de magazine de tip supermarket şi proximitate. Proiectul Prospeteria contribuie la misiunea retailerului de a-i ajuta pe români să facă tranziția spre o alimentație sănătoasă, alegând naturalețea ingredientelor și prospețimea gustului. Act for Food, programul-umbrelă al Grupului Carrefour, își propune să încurajeze atât clienții, cât și angajații să dezvolte obiceiuri alimentare sănătoase, astfel încât gama de produse disponibilă în această zonă a fost atent creată cu ajutorul specialiștilor Carrefour din zona de Gastronomie.

„Dorim să le oferim clienților noștri o experiență optimă la cumpărături, astfel că ne bucurăm să le punem la dispoziție cel mai nou proiect Carrefour, Prospeteria. Proiectul vorbește de la sine, fiind dezvoltat în parteneriat cu Dorna, apa îmbuteliată în România, și un furnizor de fructe, Microfruits, o companie cu acționariat 100% românesc. Sperăm că Prospeteria să devină în scurt timp un brand Carrefour cunoscut și iubit în rândul consumatorilor”, a declarat Radu Gherman, Director de Achiziții Produse Proaspete Carrefour România.

Și lista nu se oprește aici: Carrefour își propune să aducă permanent noi produse sub umbrela Prospeteria, prin dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii autohtoni, amprenta locală fiind unul dintre pilonii strategici ai retailerului.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!