12.8 C
București
luni, mai 27, 2024

Retail – Sezamo dezvoltă categoria Pet Shop, cu focus pe pisici – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente.

Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție.

Ne-am uitat la obiceiurile de consum, am discutat cu clienții și am realizat că produsele dedicate animalelor de companie fac parte din coșul săptămânal, astfel că întreaga categorie depășește astăzi 500 de produse”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente. În plus, în următoarele două săptămâni, anunță reduceri de până la 30% la produse selectate din această categorie. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin și Optimeal.

Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție.

„Clienții noștri sunt mari iubitori de animale, așa că era naturală dezvoltarea acestei categorii. Ne-am uitat la obiceiurile de consum, am discutat cu clienții și am realizat că produsele dedicate animalelor de companie fac parte din coșul săptămânal, astfel că întreaga categorie depășește astăzi 500 de produse”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Cel mai cumpărat produs din Pet Shop este hrana umedă la plic sau mult iubitul pliculeț, așa cum este cunoscut de către feline. Sortimentele preferate de către clienții Sezamo sunt cel pentru pisicile sterilizate și cel pe bază de somon. Din punct de vedere valoric, cel mai mult se cheltuie pentru așternut igienic, mai exact pe așternut silicatic sau tip bentonită.

În oferta Sezamo se regăsește și brandul propriu, Pauu, care se adresează atât pisicilor, cât și câinilor, iar în viitor, pe lângă mâncare, va include și accesorii pentru pisici.

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo.

Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro, în 2022.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!